Voi explica pe scurt de ce se va intâmpla.
E clar că vorbesc despre campionatul de draft fantasy (DF), pentru că în PL titlul se va juca până în ultima etapă (să sperăm). Deci, la DF mai sunt de jucat doar 2 etape și clasamentul la vârf arată așa:

În această săptămână avem confruntarea decisivă Pregătirea Impietririi – Jar Nestins care ne va da un răspuns sau mai amână decizia. Să vedem care au fost rezultatele directe:

Forma celor 2 echipe în ultimele 5 etape:

Important de reținut: campionatul DF se termină după etapa 35 din PL pe 22 aprilie. Din 23 aprilie începem o competiție nouă de DF (Cupa) care, surpriză, va dura trei etape (sunt 8 echipe) și se va juca în sistem cupă. Pentru cupă sunt disponibile pe moment 2 locuri pentru oricine interesat și curios să participe (unii participanți la campionat au fost mai puțin activi si vor ceda de bunăvoie locul altor doritori mai vioi). Eventual chiar mai mult de 2 dacă apar doritori (foarte puțin probabil). La Cupă se participă cu aceleași loturi, nu se va face o nouă alocare a jucătorilor.
Joci de fiecare data la treaba asta cu psihologia inversă.
E ca la dubla barca lyon in care barca nu avea nici o șansă să meargă mai departe?
Din 253 mai ies 5
In locul tău as considera sa pun mana pe gramatica. Și as începe sa exersez majuscule.
Problema e ca nu joaca Pep, fara a vrea sa fie lipsa de respect insa la anii lui l-as fi preferat in teren in locul lui Fernandinho spre exemplu:)
Nu stiu cat de grava e accidentarea lui Dele si cat de aproape de revenirea in teren e Dier, insa suntem extrem de subtiri. City vor avea artileria grea. Interesant e ca vor fi doua meciuri consecutive pe Etihad, noi ne cam permitem pana la urma sa sacrificam meciul din campionat, e un meci clasic de 0 puncte si nu in el sta calificarea in CL, ci in meciurile de acasa cu Huddersfield, Brighton, West Ham si Everton. Acasa fiind ptr prima oara dupa nu stiu cata vreme in sensul literal:)
Am revazut faza de cateva ori si sincer sa fiu, la rece, pare o intrare prosteasca si din partea lui Kane, nu stiu de ce a urmarit mingea respectiva era cam un dead end. Delph a aplicat instinctiv ce a jucat la echipe gen Villa, adica rupe oase, e un jucator rudimentar pe care probabil Pep il foloseste ca “enforcer”, insa sincer nu inteleg ce a cautat Harry acolo. Toate accidentarile anterioare au fost ca urmare a unor faze ofensive, de gol (Bournemouth si Utd) sau lipsa de experienta (Milwall), dar acum?…
Ottamendi si Laporte nu meritau oricum sa termine meciul pe teren si e remarcabil cum toti punditii stiu cum s-a modificat regula hentului ptr a da posibilitatea echipelor de a angaja ‘ciungi’ (scuze de limbaj), dar nimeni nu stie ca s-a modificat si regula ca daca faultul incepe in afara careului dar se continua in 16m se da penalty.
Asteptarile mele de la sfertul Spurs-City: sa fie un rezultat strans in care Spurs sa nu fie la o distanta mai mare de un gol de calificare sau prelungiri.
Am jucat binisor, in limita posibilitatilor, prima repriza. Joc dur al celor de la City nepenalizat in multe instante, dar asta e, la omul sarac (cu cel mai mare profit din istoria fotbalului:)…
Eriksen a regresat intr-un mod remarcabil ultimele luni, si din pacate el e singura speranta de creativitate, prea previzibili, putem inscrie doar profitand de aroganta ‘cetatenilor’, altfel greu…COYS!
Niste animale in echipament de fotbalisti unii de la City, sper sa piarda campionatul in ultimul minut, asemenea intrari nu se vad nici in nonLeague.
nu te uraste nimeni.
dar ce propui daca o sa castige city cu 4-0? am mai vazut cazuri de genul, prevazute (doar) de one whose name shall not be spoken
Brutalitatea celor de la City in combinatie cu jocul lasat larg de arbitru ne-au cam terminat, eram subtiri acum suntem in pioneze. Dar am fost antiSpursy, poate cine stie, e un blessing in disguise…
O victorie care se prea poate sa nu conteze intr-un final, dar am aratat ceva fotbal pana la urma si nu thuggery gen League Two si fara penalty-uri ridicole. Si aroganta tipica Pep ne-a ajutat, acum meciul retur e o alta poveste.
Cum sa intri asa la Kane si sa nu.primesti nimic?
Cand incerci sa joci la ciupeala ca sa scoti un 0-0 in deplasare (care de altfel este amagirea unui rezultat bun) in general se intampla sa iti iei cate una din asta in barbie de nu mai intelegi nimic. Proasta strategia lui Pep de ieri, a gandit ca un manager de echipa mica. Foarte dezamagit de el.
Cum ar zice Hagi, fotbalul te pedepseste daca nu dai totul in teren:)
Meciul cu Huddersfield trebuie tratat ca si cum ar fi returul de pe Etihad, cel mai bun 11 posibil, nu ne permitem nici un pas gresit. Trebuie sa dam totul:)
Sper sa va calificati, dar va fi extrem de greu. Lupta din PL cu Liverpool s-ar putea sa fie in favoarea voastra insa. Sincer cred ca meciul cu Huddersfield puteti sa il castigati si cu echipa de juniori asa ca as odihni toti titularii pentru returul de pe Etihad, unde va trebui sa alergati enorm de mult. Aroganta lui City si a lui Pep de ieri ar merita pedepsite.
Reiau comentariile de pe celalalt articol:
1. Nu este Delph vinovat! Delph are controlul balonului, se pregateste sa il loveasca, moment in care “Kane pune piciorul”. Este imprudenta lui Kane, nu avea Delph cum sa evite contactul. Am vazut pareri dupa meci, la rece, cu reluarile de rigoare, Kane s-a pus in pericol, Delph nu a avut intentia de a-l accidenta, nu avea ce sa caute piciorul lui acolo.
2. Discutabila este maniera in care suedezul a tolerat unele faulturi repetate ale oaspetilor, cred ca Laporte sau Ottamendi puteau fi eliminati.
3. O parere personala despre gazonul de pe noul stadion Tottenham, care parca a pus probleme jucatorilor. Vedeti faza penaltyului ratat, momentele in care unii fotbalisti “se ingroapa in gazon” (Walker a luat chiar o brazda cu el), chiar si la accidentarea lui Kane.
Si io zic, meciul ala din campionat chiar nu merita bataia de cap… 🙂
sansele mele sunt infime sa mai castig campionatul. au crescut cu 0.00000001% odata cu accidentarea lui Kane.
Pui problema gresit, in opinia mea. Delph joaca balonul regulamentar, Kane se pune singur in pericol. Nu inteleg ce cauta Kane acolo? De ce a vrut sa le faca pe toate? Faza nu avea nici o importanta. Ghinion, in opinia mea, precum fractura suferita de Luke Shaw cu elvetienii acum doi ani.
Ptr a exemplifica diferenta intre PC si stupiditate, cand PC-ul o ia mult prea mult pe aratura el inceteaza sa mai fie PC ci idiotenie:
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-47876650
Acum multi fani Spurs se refera la echipa ca si Lilywhites (COYLW – Come On You Lilywhites), ceea ce ar fi probabil un “rasism” si mai condamnabil decat la Fulham. Ca si persoana de rasa alba, ar trebui sa ma consider jignit probabil de suporterii neozeelandezi de rugby care ma abuzeaza rasial cand isi incurajeaza echipa si zic ca All Blacks sunt cei mai buni:)
Good lad, Danny:)
Am vazut faza in direct, chiar vroiam sa ii felicit pe Vert si pe Danny Rose ca n-au ramas tinte ale brutalitatilor City ci au ripostat asa cum trebuie (si Jan a ‘hacuit’ cativa pe final).
Total de acord cu 1. In careu Kane poate face asa ceva, la marginea terenului la 50m de poarta e o imprudenta gigantica, expunandu-se. Cat despre ce s-ar fi dictat in careu alea sunt doar speculatii. Nu era fault nici in careu imho.
2. Poate maxim galben la Otamendi, dar in nici un caz rosu. Nu au jucat mult mai tare decat unii fundasi de la Spurs, poate comparabil chiar.
3. Gazonul ia timp sa se aseze. Imi poveastea un specialist ca trebuie un an de meciuri oficiale sa gasesti solutia optima care e diferita de la stadion la stadion. Inclusiv repetate schimbari ale intregii suprafete.
4. Pentru mine singura greseala evidenta a arbitrului a fost Fernandinho la Kane. Acolo poate mergea un rosu, daca era un arbitru care arbitra intr-o nota mai exigenta in general tot meciul pana acolo. Dar in nota meciului de ieri era galben.
5. Penalty a fost. Spurs/Poche se plang ca a fost contra lor, dar daca era pt ei ar fi zis ca e decizia arbitrului. Pt ca au luat tonul asta acum e de asteptat sa fie consistent contra VAR. Asta nu e bine.
We agree to disagree referitor la 5:) daca ala a fost penalty atunci ar trebui sa avem vreo 100-150 de henturi pe meci. Pe o scara a ridicolului de la 1 (decent) la 10 (extrem de ridicol), decizia VAR are 11.
In alta ordine de idei, desi faultul lui Sterling la Son a inceput in afara careului, conform noului regulament se sanctioneaza cu penalty intrucat a continuat sa-l impiedice pana in careu, noua interpretare s-a introdus recent. Remarcabil ca nu s-a sesizat VAR la faza aia.
La fel si la Liverpool, Alexander-Arnold a facut hent, nepenalizat, in maniera in care City a primit penalty at s-ar fi impus si pt Porto.
Eu am vazut doar rezumatul si pare ca ManCity a fost cu ocaziile mai multe. Iar 0-0 e un scor periculos in deplasare, joci acasa iar adversarul inscrie o data, cat de chinui sa dai cele 2 goluri necesare mai primesti unul pe contraatac si aia a fost. Insa nu e la fel de periculos ca 4-1, 4-0 acasa sau victorie cu 2-1 in deplasare 😉 😉
Ai dreptate, d-aia i-a eliminat Roma, au mers cu frica si timorati pe Olimpico…
it spun acum, ca sa nu te mai lauzi cu profetiile tale. le dam cu terenul in cap lui man utd si tur si retur si ma astept la un 5 per total. ca dau si ei una-doua, e mare lucru.
city are probleme in CL, da, dar pe spurs ce ii recomanda? mieluseii catalani au avut un pic de ghinon la roma si o lipsa crasa de inspiratie a antrenorului, dar 99% din meci il duc jucatorii. cu exceptia lui sergi roberto si busquets, noi nu avem vulnerabilitati in echipa.
repet
terenul in cap.
0-3 3-1
Nici chiar asa! Vezi rezultatele directe.
“Which is what makes Danny Rose taking matters into his own hands just before time and putting a GOSH-DANG STIFF ARM TO FERNANDINHO’S FACE so unbelievably awesome. ” Si nu s-a dat fault.
https://imgur.com/PrzWpep
4-0 ptr Barca, imi place Solskjaer e un caracter mai atipic (adica likeable ceea ce rar in fotbal), dar United sunt destul de limitati. Ca si mentalitate sportiva, da, sunt de acord cu tine ca United sunt mai aproape dpv mental de ceea ce e un club mare, chiar si atunci cand valoarea jucatorilor nu e la nivelul prestigiului, insa nu ajunge. Si United ‘rode their luck’ cu PSG, numai Chelsea sau Bayern in primul an al lui Van Gaal au reusit sa ajunga in finala doar prin noroc.
Referitor la gazon, posibil oare sa aiba treaba cu asta?
https://www.youtube.com/watch?v=ZA6cbCe3vnA
min 12.
0-1
Nu au decât 90% posesie
Sunt prea anxioși
Si Trip l-a “controlat” de cateva ori pe Sterling, uneori ajutat de Sissoko.
Probabil se gândea să închidă ochii pentru un eventual penalty la mctominay.
PS : a influențat suarez faza golului? Când începe și când se termină faza respectivă ?
Exagerezi. Fundasii isi vor adapta felul de a sari cand fac blocaj cu corpul, tinand mainile mai apropiate, daca nu chiar lipite de corp. Nu poti defini acceptabil “intentia” sau ” pozitia nenaturala” a mainii asa ca trebuie acceptat ca orice minge la mana nelipita de corp e hent.
Ca nu va fi aplicata consistent regula hentului aia e alta mancare de peste.
Daca gasesc, revin cu un video la faza Son-Sterling,
Plusez, penalty pentru urmatoarea intrare in careu a lui McTominay, trebuie sa fim atenti la orice atingere, pe teatrul viselor se joaca sah!
A luat, man, prin minutul 20 parca.
Dada, pentru alt fault! Ăla trebuia să fie al doilea
Daca inca mai era Mourihno, MU castiga in seara asta, gasea el some dirty tricks (facea mlastina gazonul, isi punea jucatorii sa provoace rosii sau accidentari etc.). Asa, Ole cred ca are un soft spot pentru Barcelona, avand in vedere finala de acum 20 de ani,
Ca-n oricare alt domeniu, regulile sunt facute sa le incalci dar nu oricine poate face asta!
Sunt 2 faulturi ultra clare de galben. Dar știu Barcelona joacă frumos, ei nu faultează, nu protestează, cum să le dăm galbene așa…
N-am prins faza pe live, dar cica Boschete a mai facut un hent intetionat pt care trebuia al 2lea galben.
Îți urez sa va facă ramos numai faulturi din astea care nu se dau, că sunt consecutive.
Pun eu printscreen. Eu m-am specializat in metoda grafica…
As vrea sa stiu si eu de unde asta cu ocaziile doar la Ajax. Pe ocazii clare eu zic ca a fost 4-3, ceea ce ar fi echilibrat. În alea 6 șuturi sunt doar 3 periculoase si, dacă mă întrebi pe mine, cea mai mare ocazie a lor a fost un șut pe lângă. Noi am avut unul singur, golul, dar si o bara si in șut usor pe lângă din maxim 10 metri.
Imi pare rau, nu am gasit imaginea cu “cot in fata, cu distrugerea fetei si probabil a ochiului”. Ma gandeam ca am putea folosi imaginea de la RFG-Franta din 1982 si sa punem sub ea “Messi distrus de Smalling”. https://uploads.disquscdn.com/images/f288eed80912bb0c091b346468fa2c63808957e4f8939df284ac6658e7724dc2.jpg
Cred ca nu stii regulamentul. De fapt sunt sigur. In regulament nu este specificat intervalul de timp in care se pot acorda cartonasele galbene, ci doar situatiile in care este obligatoriu sa le acorde.
Nu au rost discutiile gen “Si ala a facut” sau “Multi fac si scapa”, stiu tu bine cum e cu whatabout si de unde e derivat…
Fault din spate? Picior ridicat pe genunchi, tinere, hent intentionat?
Mai cauta in regulament…
Nani, intr-un sfert UCL United-Real, in 2013, a fost eliminat pentru ca Ciakir a aplicat regulamentul ad litteram.
Nu am văzut faza, primele minute făceam altceva de la pauză am renunţat. Oricum, United a jucat mai dur decât Barca, dacă Barca a jucat dur.
Pare de galben din ce văd pe printul tău.
Man Utd – Barcelona, in sfarsit o ocazie pentru noi, suporterii Barca, sa fim on-topic pe blogul asta! 😀
eu ca orice catalan stau aici anxios sa discutam, we finally have something to talk about!
https://www.youtube.com/watch?v=jQs9dwXFwl0
Și e sau nu offside?
pe bune ai vazut penalty acolo?
cred ca ai tv mai mare ca al meu, ce sa zic.
Rly man? 😂😂😂
Io cre că tu nu știi ce e aia cot în față. Recomand Leonardo ’94.
S-a lovit Messi din întâmplare. Așa e la sport, mai faci buba, te mai julesti in genunchi. Mai lăsați milogeala. Și vezi că boschete a făcut de doua galbene până să dați gol.
Concluzia mea, 0 fotbal in dreptul Barcelonei, la fel ManU. Vad ca Juve a avut un singur sut pe poarta:))). Probabil se califica italienii acasa dat fiind faptul ca au un public extraordinar.
E penalty clar. Asta e regulamentul, poti discuta despre cat de bun e regulamentul dar, aplicandu-l, dai 11 m. Referitor la faza cu Son, si mie pe live mi s-a parut de penalty.
Boschetele a fost slab in seara asta, merita un galben, la fel si Smalling al vostru.
De joc?! Păi dacă Smalling făcea la Messi ce-a făcut boschete la prima întrare la McTominay cereai să-l excludă din fotbal. Mai dă jos ochelarii de cal.
Raportul ocaziilor mari a fost cam 4-3 pentru Ajax. Deși au avut posesia si un plus pe joc în general, nu mi se pare evident nedrept rezultatul. 3/4 din dominația olandezilor a fost determinată de poziția noastră în teren.
Nu, tocmai. N-a luat galben.
Din nou, ăla e pentru alt fault. Unul cinstit, din spate. Nu întrarea cu piciorul sus la McTominay.
Concluzia mea dupa seara asta: Barcelona destul de slaba, ma asteptam la al 2lea gol pe contra-atac dar s-au multumit sa o frece cu pase de 5m, imi place mai mult de Segi Roberto mijlocasul decat de S. Roberto fundasul, se pare ca nici Valverde nu are curaj sa il bage fundas in meciurile importante. Man Utd si mai slaba, zero suturi pe poarta, impresionant avand in vedere apararea Barcelonei.
Am vazut rezumatul si de la celalat meci, Ajax cu ocaziile, Juve cu golul, 6-1 shots on goal.
Barca a jucat modest, United in nota obisnuita de mediocritate, cei care au vazut meciul au evidentiat aceste aspecte.
Ce nu au vazut unii, nu dam nume, sunt faulturile lui Busquets.
Punem printscreen cu cel din min 5. Aleg la intamplare un user, sa zicem Filotas, il intreb: Cat de sus trebuie sa il loveasca pe un no name ca McTominay ca sa primeasca galben ruginitu’ de Busquets?
https://uploads.disquscdn.com/images/399e6c853b48008b48c4c2b39808a65591175bb4a9e64f1ab21dab58d424a53f.jpg
Mai faci buba si in UCL, nu doar in judeteana… La 15-17 ani (1989-91) jucam in judeteana, stiu cum e sa nu il vezi pe golan ca vine. Da, Smalling a sarit ca sa il darame, dar nu l-a prins cu cotul in plin, ochi scos etc. Cel mult galben.
Sa nu modifici! Am dat printscreen!
Interventia din spate sau cu piciorul sus intra in categoria “reckless”. Intreaba pe cine vrei tu, daca faultul in speta, cel comis de Busquets in min 5 era sau nu de galben. Vezi mai jos:
http://www.thefa.com/football-rules-governance/lawsandrules/laws/football-11-11/law-12—fouls-and-misconduct
Gresesti! Sunt instructiunile oficiale de aplicare a regulamentului. In aceste instructiuni se cere in mod expres sa pedepseasca cu cartonas galben fiecare fault din spate. La fel si piciorul ridicat sus in tackling urmat de fault. Sunt incadrate in “reckless”, iar FIFA a uniformizat, dar nu a limitat strict la, tipurile de fault pentru care obligatoriu se acorda galben.
Nu i-a dat cu cotul, a fost o lovitură cu patul mâinii, de karate. I-a fracturat puţin nasul.
Era roşu direct, dar cum zicea un comentator de planuri mioritice: situaţia lui Messi nu ne interesează. Cam aşa a spus şi arbitru.
Il loveşte înainte şi cu antebraţul parcă, dar se debarasează de el ca la bar cu o “karată” de neagră.
Sunt cele mai dezechilibrate din ultimii ani, poate cele mai dezechilibrate de cand se joaca competitia asta, par slabe ptr ca outsiderii n-au fost tavaliti cum se astepta toata lumea. Nu ptr ca n-ar fi slabi ci mai degraba ptr ca aia buni nu sunt asa buni sau poate ca au un complex psihologic la nivelul asta? Madridul anilor precedenti probabil ca se plimba pe teren cu toate combatantele, sunt de acord cu Filotas aici ca astia buni din editia asta sunt ca un fel de Theresa May, GINO. Good In Name Only. Si nu ptr ca n-ar avea jucatori ci ptr ca nu (mai) sunt obisnuiti cu mentalitatea de invingatori, acel Madrid thing din perioada Zidane. Barcelona in particular e echipa care si cand nu avea rival de departe si tot trebuiau sa munceasca mult mai mult pe teren ptr a compensa lipsa de madrilism.
Am prezis ca vor face treaba mare dupa care se vor sterge cu Juventus in finala asa ca un farewell ptr Messi ca anii au trecut, dar cred ca Juventus va castiga o finala scremuta cu Barcelona in care ambele echipe vor trai cu o spaima imensa de a nu pierde. Cred ca neutrilor le e deja dor de nonsalanta Realului in CL din faza eliminatorie, acest mascul Alfa al lumii fotbalistice.
#poorman’s Filotas for a day dupa ceva pahare de Douro in Lisabona#:)
Noroc că Barca a scăpat cu viaţă din acest duel, la pauză am oprit.
Mi-era milă cum era tăvălit Coutinho, amical.
Putea primi galben, am spus. Adevarul e ca Messi nu il simte ca sare, de aceea a iesit “şifonat”. Dar pe amaratul de McTominay, cum trebuia sa il faulteze Busquets ca sa primeasca galben, la faza din min 5?
Fault a fost la intrare, puţin. Dar lovitura gravă nu e atunci, îi dă după ce era în cădere de-i mută faţa.
Prima cel mult galben. https://youtu.be/SV44zqt7bT0?t=5
A doua e de roşu https://youtu.be/SV44zqt7bT0?t=15
Adica tu cand te uiti la faza aia te gandesti ‘mama ce l-a rupt asta pe Messi’?! Sau ‘criminalul de Smalling a vrut sa-l omoare’?! Ca nu inteleg, ce-ar trebui sa ne sinucidem ca din greseala l-am atins pe unul pe nas?! Omul vine si ia mingea pe piept, din inertie bratul atinge fata adversarului. E o intamplare! Sau zi-mi ca tu ai vrea sa se dea rosu la chestia asta, ca sa putem concluziona linistiti ca nu are sens sa vorbim impreuna despre sport.
Încă o dovada ca fotbalul merge în direcție greșită. Vorbeam etapa trecuta despre penalty-uri stupide sau penibile în era VAR, cred ca asta la Arnold ar fi ajuns direct în top. Nu neg ca ultima interpretare a regulamentului e asta, ci neg chiar regulamentul. Vom avea meciuri decise de lipsa ciungilor în fotbal, pe un regulament de tip curtea școlii (orice mana e henț) și după aia ne vom mira ca trofeele majore se câștigă cu noroc. O sa avem multe Grecii și Chelsea campioane.
Sa te certi cu fanii celeilalte echipe pe seama arbitrajului e ceva fantastic. Nu stiu de unde aveti energie sa incercati acest lucru.
Concluzia mea e ca a fost un meci slab si pentru echipe si pentru arbitrii. Personal, am cam stat fara emotii, chiar si la ocaziile decente ale lui Rashford si Dalot. parca nu am simtit ca echipa crede ca poate face ceva.
Cred totusi ca in retur o sa fie mai mult dramatism dar vad Barca cu prima sansa.
Ai scris atât pentru a justifica o lovitură de karate cu intenţie sau pentru a acoperi că arbitrul nici măcar nu a dat fault la o fază de roşu, iar Barca a fost călărită la propriu cu largul său concurs?
Din tot ce ai scris pe acolo nimic nu are de a face cu faza.
Ai dreptate, hai ca am gasit si o filmare rara cu Smalling la inceputurile carierei!
https://www.youtube.com/watch?v=E-wr7dD1n5w
Spunea cineva ca daca planul lui Valverde a fost sa mearga pe Old Trafford, sa nu joace nimic 90 de minute si sa se intoarca acasa cu un 0-1, atunci planul a functionat perfect :). Am jucat cam cat a trebuit, economicos, dar trebuie mentionat totusi ca este acelasi prim 11 din meciul cu Atletico. Overall sunt multumit cu aceste doua victorii in 4 zile, 2 cleansheets, campionatul si probabil calificarea in semifinale rezolvate. United nu mi se pare ca a evoluat prea mult dupa Jose, acelasi stil muncitor, dar cu putine end results. Aseara cred ca nu au avut nici un sut pe poarta.
Nu-mi vine sa cred ca discutam serios despre nasul lui Messi. Jur pe rosu ca n-am nimic cu omul, dar a fost doar o intamplare nefericita, atata tot! Uneori te poti lovi din greseala. Incerci sa iesi din camera si nevasta-ta tocmai deschide usa – bam nasul spart, bors pe covorul de la soacra-ta, scandal! De ce nu ieseai mai atent din camera, de ce te uitai in telefon cand ea deschidea usa ca tocmai se grabea sa-i duca pe aia mici la gradinita si acuma tre sa mearga cu tine la camera de garda ca ti s-a umflat si ochiul si nu mai poti conduce.
Ce voiam sa zic, Messi nu sare la mingea aia. Din nou, n-am nimic cu el, da’ nu tre sa stam toti sa ne uitam la ea doar pentru ca el o asteapta. Smalling a jucat mingea si nu a aratat nici o intentie de a-l lovi pe Messi. Ma rog, cel putin pentru cei care nu cred ca se antreneaza cu vreun calugar shaolin ca sa poata prelua pe piept, pasa si in timpul asta sa-i dea si decisiva piticului (aka perversa de pe Stretford End). Caz in care tre sa-si gaseasca un shaolin mai invatat, ca nici macar nu i-a produs o buba serioasa, e o julitura si-un nas umflat. Ultima oara am patit asta jucand un 1-1 la baschet cu un bun prieten. Nu, nu-i luasem banii la poker.
Intamplare nefericita? Really?! :))
Dar da, probabil ai dreptate, Messi e de vina pentru ca statea in cercul de la centrul terenului si se uita ca blegul la fotbalul prestat de United.
Nu criminalul de Smalling a vrut sa il omoare, badaranul de Smalling a vrut sa il busculeze serios cu intentia de a-i arata cine e seful. Daca tie ti se pare ca branciul ala si palma de dupa sunt fara intentie inseamna ca sunt eu nebun. E un gest facut de multi fundasi pentru a incerca sa se impuna in fata unor jucatori tehnici cu intrari din astea de liga judeteana.
Ok, deci n-are sens. Multumesc frumos.
Mniezo e mai reticient la avertismente decât arbitrul de aseară. Nu înțeleg cum se dezbat niște faze care n-au avut legătură cu rezultatul final. Ok, se puteau da unele galbene mai repede (Busi, Smallsee), altele nu s-au dat de fel (Pogba, McTom, Young), iar două au fost ridicole (Vidal, Lingard).
Friendly reminder de la cel mai bun antrenor spaniol în activitate, într-un sfert de CL începi cu cel mai bun prim 11 posibil.
Ceva si despre Ajax-Juventus? Ca acolo opiniile au fost si mai divizate:
– dominare clara Ajax, ocazii fara numar, Juventus a inscris la singurul sut/ocazie.
– posesie mare Ajax dar nici o ocazie in vreme ce Juventus pe langa gol a mai ratat doua situatii extrem de clare.
Zau daca stiu ce sa cred din asta:)
Noroc că nu avem juraţi în România, astfel am risca să avem un filozof de genul în juriu care ar aprecia că nu ne putem plânge că cineva a tras în cap, e greşealăăă.
Doar dacă suferă de ALS un lat de palmă nu e o karată cu intenţie.
In concluzie, Smalling e bădăran pentru că și-a permis să nu-l trateze pe Messi cu petale de crin imperial, dar busquets a făcut doar un fault de joc,iar hențul a fost doar așa,ceva neintenționat…am mai văzut de astea, pique stie
PS: la văzut cineva pe săracul alba ce traumatism a avut din cauza lui Young ? Mai să-și rupă gâtul.
Se joacă prea dur pe insula. Ce e in Scoția e deja la un alt nivel.
Baiatul asta, Rashford, e ceva de capul lui? Sau e o copie a lui Cristiano “ai, n-ai mingea, tragi la poarta” Ronaldo?
ok, deci in sfarsit cineva a gasit caracterizarea perfecta ptr Messi, si nu, nu e ironie. ‘The best club footballer of all times’, care nu poate fi disputata. Ptr ca meciurile prin care Pele si Maradona au devenit legende au fost sub tricoul nationalei.
https://www.theguardian.com/football/blog/2019/apr/10/manchester-united-barcelona-defence-no-match-lionel-messi-third-eye
Englezii au o mare problema cu having to prove yourself against our great league si cu fizicalitatea fundasilor din PL, iar cel care a scris articolul asta nu e diferit. Messi si Barcelona au batut toate echipele engleze cam pe unde le-a prins, mai putin o dubla cu Chelsea. Messi a fost lovit de fundasii din Spania in ultimii ani mai mult decat orice alt fotbalist, in special de catre cei de la Real si Atletico si mereu s-a ridicat si a mers mai departe, cu Ramos deja e un film prost cum incearca meci de meci sa il accidenteze. Messi nu va juca in Anglia pentru ca ii place in Barcelona si ii este loial clubului. Nu inteleg ce este atat de greu de inteles.
Am o singura remarca: cine e Lindberg?
Aaa,nu m-am obosit sa citesc articolul, am uitat sa specific ca marea majoritate a articolelor despre fotbal in The Guardian nu merita timpul. Doar cele despre vintage moments, care sunt exact pe dos adica merita fiecare secunda. Mi s-a parut insa ca a venit cu cea mai geniala solutie/descriere ptr a-i impaca pe toti fanii Maradona, Pele si Messi:)
ma alatur celor care fac rezumate ca sa fac si eu unul. e-adevarat si admit ca se putea mai mult din partea barcei, dar asta reduce meritele lui utd la 0! o echipa agresiva, odihnita, jucand acasa, ca sa nu vorbim de traditie si de lotul totusi spre foarte bun (martial, pogba si neymar sunt singurii jucatori de care mi-e frica in CL asta si doi sunt la utd. il adaug pe de gea care a scos cu piciorul un gol ca si inscris).
cum spuneam, barca a castigat campionatul cu 2 zile inainte de deplasarea la utd impotriva unei echipe foarte dure, ATM. Asemenea, au intalnit pe villareal cu doar 5 zile inainte sa urce in avion! Cine crede ca villareal nu are calitate sa ia oricand macar o uefa sau un loc 3-4 in spania se insala grav, echipa e solida si ca orice echipa spaniola are perioade de grave “negasiri” inainte sa se prabuseasca sau sa renasca, vezi depor sau valencia sau, la polul opus, alaves sau santander. Valverde a nimerit echipa perfect, iar cele doua probleme ale noastre, busi si SR nu au cauzat chiar atatea avalanse in tabara noastra. ineficienti complet in atac, mari probleme in constructie dupa intrarea lui SR< dar am ramas solizi in defensiva, contra unei echipe cu gabarit si tehnica. raman la pronosticul 5 diferenta, deci probabil 4-0 sau 5-1 acasa, pe camp nou. Mie cei anxiosi mi-au parut united, nici-o secunda nu au aratat de parca stiu pe unde poate fi barca demolata (cum au aratat roma urcandu-l pe dzeko peste alba). am mai vazut astfel de meciuri cu orice echipa care vine sa preseze crezand ca noi suntem in panica. nu uitati, procedeul prodan, lunga si pe-a doua la orice minge, este pana la urma o optiune chiar si pentru legendarii nostri, lucru demonstrat cu prisosinta cu manchester, cand am bombat mingi cat pentru to sezonul si am scapat lejer de orice pericol. Avem cel mai bun portar din lume, daca nu vii cu mingea in siret pana pe linie, nu ii dai gol! intr-o confruntare perfect egala am fi plecat cu cele trei goluri de pe trafford, confruntarea nu a fost egala. alt detaliu super important: anul asta, SR face cam 50-60% meciuri proaste pe sezon, dar Busi face maxim 10%, deci meciul in care am fost vulnerabili s-a jucat deja... daca VV face cartile cum trebuie, mergem fara emotii mai departe si pana la urmatoarea avem si titlul in buzunar. revine si dembele 😉 p.s. coutinho excelent! si, as vrea sa stiu ce impresie a lasat Raki, care in ultimele meciuri a intors terenul pe partea lui.
The racist boys nu se dezmint:
https://www.theguardian.com/football/2019/apr/11/chelsea-fans-barred-bomber-chants-mo-salah
Nici una, nici alta. Ajax a dominat posesia si teritorial, în primul rand pentru ca Juve s-a retras, încercând să nu le dea spații. Au fost 15-20 de minute total împărțite în cele 2 reprize in care ne-au sufocat dar nu in acele momente au creat ocaziile relevante. CR a marcat la cea mai clara faza a meciului, în rest noi am mai avut fix 2 ocazii, o bara si un șut putin pe lângă din 10 metri. Ajax a avut 3 ocazii relevante pe lângă gol (nici pe departe cea mai clara faza a lor, o realizare individuală frumoasa), cea mai mare in prima repriza. În plus fata de cele mari, olandezii au mai avut vreo 4 faze bune si noi 2 dar nici una dintre cele 6 nu a pus sub semnul întrebării scorul final cu adevarat.
Comparativ cu meciurile anterioare ale lui Ajax (vorbesc de cele relevante in Liga, cu Bayern si Real), au creat mult mai putin dar au si riscat mai puțin. Noi am jucat tactic bine, partial bine, partial slab la nivel individual. Ajax sunt spectaculosi si, evident, toți neutrii ii vor susține pentru statutul lor de underdog si jocul flamboaiant. Damn, si eu as tine cu ei dacă nu jucau cu noi 🙂
Totul se joacă în retur, de vazut ce va castiga: experienta si organizarea sau tinerețea si exuberanța.
eu din ce imi aduc aminte scholes era rau de picioare si foarte bataios, chiar asa tehnic cum l-am prins in ultima parte a carierei lui, dupa 97 undeva.
Cum a jucat Frenkie? Din ce citesc inteleg ca a controlat jocul la mijloc…
Rashford are multe calitati, din pacate este foarte fortat in clipa de fata. El nu are timp sa creasca, e deja tratat ca vedeta echipei si e mare pacat. N-am nimic impotriva tinerilor care ajung foarte repede titulari, ba chiar e ce ne dorim la United! Dar el nu e inca produsul finit, are nevoie de niste meciuri pe banca, are nevoie sa intre cand echipa are 2-0 ca sa incerce chestii, sa vada ce merge si ce nu etc. etc.
Daca nu ne luam jucatori buni de atac in vara o sa sufere si dezvoltarea lui ca jucator si nu vom avea cine stie ce rezultate.
Nu e băiatul ala care voia sa devină celebru, care visa sa joace în tricoul lui Man Utd?
Martial si Pogba.. hm 🙂
Ma intreb daca nu-i vezi prea des si ai doar amintiri cu fazele lor mari, frumoase, care apar la stiri. Martial cred ca este cel mai talentat fotbalist din lotul lui United, din pacate undeva la el se rupe filmul. Are perioade cu meciuri bune, marcheaza, dar niciodata nu poti conta pe el. Pogba… ce sa mai zic?! Da, poate sa faca meciuri senzationale. But when the going gets tough… Daca vrem sa contruim ceva baiatul asta are nevoie de ce avea la Juventus. Doi mijlocasi care sa duca jocul iar el sa fie doar elementul care sa dezechilibreze aparari. Din pacate nu poate fi cel care sa ia meciul in carca si sa plece cu el.
Daca ti-a fost frica de semi-rezerve de la United… ce sa zic, sunt flatarisit, da’ nu era cazul.
Ah, si sa nu uit. Noi astia de tinem cu United ne-am da o mana si-un rinichi sa fie o copie a lui Ronaldo cel portughez.
Uite, ca tot e vineri, nu bagam un casual friday cu libertatea de exprimare? :))
Nu-s de acord, deja are 2-3 ani la prima echipa la nivel inalt, de ce sa il mai ti pe banca? E printre cei mai buni din echipa voastra, trebuie sa joace meci de meci! Dpmdv locul lui este pe postul de atacant, e doua clase cel putin peste Lukaku si viitorul clubului.
Da, e peste Lukaku, e cel mai bun varf pe care-l avem. Dar nu e produsul finit si nu va fi atata timp cat e tratat la nivel de ‘vedeta echipei’. A fost tratat ca un veteran, a jucat ducand accidentari cu el.. .etc. etc.
Si eu sper sa fie viitorul clubului, e exact genul de jucator de care avem nevoie. Dar uita-te de cand n-a mai prins un meci bun si cu toate astea e tinut in teren. Nu zic sa fie trecut pe linie moarta, dar titular meci de meci… cred ca nu e bine pentru dezvoltarea lui – prea multa presiune care duce la prea putine rezultate.
Nici cu brazilianu nu mi e rusine.
Bai, da, a fost urias. Da’ n-a fost chiar robotel pe modelul CR-Messi, sa dam 1000 de goluri, sa castigam 1 mil de baloane de aur etc etc. Mai baga un sprit, mai gusta mancarea…
Noi l-am avut pe Cristiano si a fost incredibil, dar nefiind ‘al nostru’ a plecat la Real. Cum ar fi sa ai unul din asta care sa fi crescut acolo langa stadion si sa nu-si doreasca decat sa joace la United?! Cam cum e la Barca cu Messi, nu? 🙂
Îl luăm noi la Barça ca second fiddle. E exact ce avem nevoie, hybrid ST/LW, rapid, tehnic, bun finalizator. Nici nu-l jucăm meci de meci, primiți la schimb un Rakitic/Malcom.
M-am uitat din nou la alt rezumat si intr-adevar, Juve a avut ocazii. Rezumatul la care m-am uitat nici macar bara nu a inclus-o, cred ca a fost facut in graba dupa meci de un fan Ajax. My bad.
Da, asa am vazut si eu meciul. Prolemele lui United au fost atacantii si Young – care a avut vreo 5000 de mingi cu care n-a facut absolut nimic util. Zic de atacanti pentru ca n-au produs nici un moment de dezechilibru. Mingea a fost acolo in fata, dar n-a avut cine sa faca ceva cu ea.
Pasa lui Busquets nu mi s-a parut ceva iesit din comun, mai ales pentru un mijlocas la Barcelona. Mai mult as comenta lipsa de marcaj la Suarez…
Despre Pogba am comentat si in vara: nationala Frantei are atacanti de valoare si de mare, mare viteza. Care i-au desfacut apararile adverse si i-au lasat lui Pogba spatii uriase in care sa urce si sa paseze, suteze etc. El nu poate cand lumea aglomereaza si sta foarte defensiv. S-a vazut si in primele luni cu Ole, cand am jucat in 4-3-3. Varfurile noastre atacau direct, in viteza, iar Pogba avea spatiu de manevra. Cand echipele adverse s-au prins si ne-au bagat in mlastina sau atacantii nostri de viteza s-au accidentat, s-a terminat si cu Pogba.
Bun Ivan, meci clasic pentru el cu risipa de efort enorma acolo in centru-dreapta, este metronomul nostru. Iar pe dreapta, pe finalul asta de sezon, cred ca il prefer pe Semedo. Pare mai in forma si mai fit portughezul, desi pe partea ofensiva SR ne ajuta mai mult.
asta apropo de Assange?:) ca libertatea de exprimare la fanii Chelsea e ceva mai altfel, singura lor metoda de exprimare e prin sloganuri rasiste si xenofobe.
Eu ma refeream la aspectul asta ca incearca sa traga la poarta din mai toate pozitiile si nu prea ii iese. Ca lui CR in ultimii ani 🙂
As zice ca cei doi au fost constanti atat de multi ani, pe cand Ronaldo, Ronaldinho au ars mult prea repede sau au avut sezoane proaste.
Casual Friday: m-am uitat la rezumatele din competitia aia la care nu se uita nimeni si am dat de niste meciuri interesante: Arsenal – Napoli, Valencia care a castigat calificarea din min 90 incolo, l-am vazut si pe baiatul ala de care zicea Filotas, Joao Felix.
cum vad eu ce se intampla cateodata pe aici in varianta video. asta pana apar in discutie formatiile favorite.
sper sa o luati ca o gluma, eu ma amuz de cate ori ascult piesa.
https://www.youtube.com/watch?v=NUC2EQvdzmY
Nu pot sa ma pronunt dupa un meci.
Fix 12.
Dupa ce s-au uzat tastaturile saptamana asta pe seama arbitrajului de la Man Utd cu Barcelona unde nu era cazul sa se vorbeasca asa mult, va rog sa va uitati la ce a fost azi la Man Utd cu WHU.
Un arbitraj mai grobian ca asta nu am vazut de ceva timp.
Prin PL te referi la Russia Premier League?
Man, ar fi 15 echipe care ar lua titlul la pas in Championship, din prima liga engleza.
săpt trecută am aflat și eu de piesa asta, e foarte bine regizată treaba!
Doua coordonate guverneaza in prezent la United, marketingul si businessul, astfel ca schimbarea domeniului din echipa sportiva in afacere de succes manageriata mediocru, ar fi mai conforma cu realitatea din terenul al’ verde, cat si din cel alb. Odata cu retragerea lui SAF, in nousul boardului cat si a oricarui fan, a tronat o singura tema – Continuatorul, dovedita a fi o catastrofa. A incalzit ceva inimi in stadiul zamislirii, incalzeste si acum in cel al deshidratarii, si probabil… Un om care sa vina si sa impinga lucrurile mai in fata, nu a existat ca viziune, ca plan. Atat de tragic!
Proiectia nousului incetosat al proprietarilor se rasfrange atat de limpede in management, stilul de joc, cat si in formula extinsa. Nu cunosc echipa de top care sa fie atat de permisiva cu incompetenta managerului. Daca dupa 3-6 luni in sala de forta, bratele, pieptul, spatele nu prind contur, atunci schimbi strategia de antrenament si/sau alimentatia. Daca un antrenor nu schimba fata jocului dupa cateva luni, nu trebuie sa-l prinda sezonul doi la echipa. Se vor pierde cel putin doi ani cu Ole.
Nu cunosc echipa de top care sa fie mai latenta, cracanata, destrabalata si dezordonata in teren, incapabila sa faca presing si incapabila sa faca fata unui presing, mai fixata pe un stil de joc negativ care genereaza fragmentari chiar si in situatii in care tabela e nefavorabila, mai permisiva cu jucatori care opteaza pentru sut la coechipier in loc de pasa, mai docila in fata unui adversar fara nume, fara miza inalta pe sezon, mai dominata si umilita decat e United in prezent.
Nu cunosc echipa de top care sa aiba in efectiv un numar atat de mare de jucatori de mana a doua. Lingard, Lukaku, Jones, Young, Smalling, Rojo, Darmian si Pereira trag clubul in jos. Lingard e cea mai proeminenta nulitate fotbalistica din atac, cam ce e Jones in defensiva. Sper ca Pogba sa fie invaluit de o aura angelica pe Camp Nou si sa-i pecetluiasca astfel mutarea definitiva.
Pe Woodward l-as pastra la club si l-as pune sa tunda gazonul, oferindu-i un salariu atractiv.
Echipa asta e asemenea inotatorului care cuprins de carcel, refuza sa abandoneze competitia si sa mearga la mal pentru refacere si revenirea la concursul urmator, si se multumeste sa arate ca nu se ineaca.
United e o mumie fotbalistica.
Guardiola are minusurile lui, Allegri la fel, poate Poch ar face din Barça o echipa invincibila, in rest nu vad solutii.
ce bine ca nu doar eu si filotas suntem sosii unul cu altul, iata ca si musafirul a gasit un sarcastic sa il ingemaneze 😀
Da, asta face. Are un pic de vina la golul nostru, CR a plecat de langa el ca si cum nu era acolo dar a compensat cu o deposedare la Berna pe o contra. Pare genul de mijlocas pentru Barca, ramane insa de vazut cum va suporta presiunea: Ajax joacă ceva foarte lejer, aerisit, se vede ca sint toți tineri si neliniștiți. Asta nu va mai întâlni la Barca unde se va lovi non stop de aparari aglomerate si nevoia de a confirma continuu. Ceva in genul a ce zice bebelak mai sus despre Rashford. Sunt putine cluburi mari care stiu sa “creasca” treptat un tânăr de mare valoare si nu sunt sigur că Barca mai e printre ele.
A jucat Valverde contra celui de la ultima clasata? Ca un fel de Harald regele saxon vs ala norvegian pe vremuri cu soldatii pe post de spectatori? Wow…
Cei de la BBC Sport au dat drumul la troli.
https://www.bbc.co.uk/sport/av/football/47846944
urmează să ne mai bată și spal și chiar avem cel mai slab antrenor. huăă
😀 glumesc
a început să îmi placă vv și misiunea lui de a fi sub bocanc de conducere. măcar pare eficient 🙂
Klopp?
Mereu m-am gandit cum s-ar descurca Klopp intr-un vestiar cu nume mari, ar reusi oare sa-l convinga pe Messi sa lucreze pe șantier meci de meci?
Pe de alta parte fotbalul lui Klopp nu se potriveste deloc cu ce joaca Barcelona, sau ma rog cu filozofia clubului.
Nu am jucat niciodata fantasy si nu ma pricep. Nu vreau sa va incurc.
La haltere am avut mereu traditie. Am introdus chiar si un procedeu cunoscut si de cei ce merg la sala mai casual, Romanian deadlifts (mai greu decat deadlifts-urile traditionale ptr ca ai picioarele drepte, deci mai multa presiune pe muschi si pe muschii fesieri).
Data viitoare, cand mai ai o inspiratie de acest gen, da un semn si punem un rant din asta ca articol.
Bine exprimat, chiar daca personal nu sunt in intregime de acord.
Avem un loc pentru tine la fantasy draft, competitie scurta, ultimele 3 etape din PL, sistem cupa. Te bagi?
Da, absolut rusinos sa faci egal cu Huesca sau sa te bată Spal. Ar trebui să sacrifice Liga pentru un record de puncte în campionat. Sau sa o sacrifici oricum :)))) si asa, cui ii pasa de Liga?
Nu stiu daca la asta se refereau fanii Chelsea la acele chanturi despre Salah, dar e adevarat, he blitzed them:)
Sa nu uitam ca City i-a dat 6-0 lui Chelsea, au forta necesara sa bata pe oricine, inclusiv pe Man U(au cam pierdut din iuresul ala) si Spurs.
M-ai facut sa ma duc la arhiva si sa descopar ca anul trecut ne-ai batut pe toti la Fantasy WCup cu Invechitii. E acelasi tip de competitie.
https://anglofil.ro/rezultate-fantasy-draft/
Sunt pe locul 3 in conditiile in care implicarea mea a fost destul de redusa, am mers pe cativa jucatori preferati si am completat apoi cu jucatori cu punctaje mari si sanse mari de joc. Nici acum nu stiu exact ce se puncteaza, am invatat numai ca unii jucatori sunt monstruosi.
Am si ratat niste etape din lipsa de timp, dar acum sunt doar 3 etape, deci poti face o incercare – parerea mea.
Acela a fost simplu. La acest fantasy cred ca s-au scris mai multe articole de ce si cum trebuie facut.
Dele sunt convins ca va fi titular miercuri cu City.
Money talks, mate.
Exista doo variante, din cat pot eu pricepe, de a tine pasul cu Real, Barca, PSG, City. Una e sa ne gasim un sugar daddy a la Mansour. Sunt probabil unul dintre cei mai fanatici suporteri United de pe aici, dar n-am nici o problema sa spun negru pe alb ca daca familia Saud cumpara Manchester United io nu mai urmaresc decat intamplator meciurile si tricoul meu cu Rooney o sa ramana in dulap for ever and ever – fiind plastic nici macar moliile nu-l mananca.
A doua varianta e Ed Woodward’s way. Nu e singurul care poate face ce face, dar o face senzational. In cea mai proasta perioada fotbalistica a clubului de prin ’90 incoace el a reusit sa ne duca in top 3 moneyleague. Si altfel nu se poate performa.
Are Ed Woodward vreo treaba cu fotbalul? Evident, nu. Nici o treaba, praf, varza, cre ca n-are habar care-i diferenta intre ce joaca Liverpool si ce joaca City. De asta ne trebuie acel director of football despre care se tot vorbeste si pe care sper sa-l vedem in organigrama din vara. Da’ nu inseamna ca nu tre sa facem big business in continuare.
Sigur ca avem mult balast in echipa, spuneam asta si pe vremea raposatului de Mou. Da, cand Jones a semnat contract nou am crezut ca-mi crapa o vena. Banuiesc ca Rojo, Darmian, Mata, Valencia, Bailly vor pleca in vara. Lingard poate fi un impact sub bunicel. Young probabil va fi tinut in lot pentru unele meciuri, Dalot inca nu e suficient de copt. Lukaku… complicat, nu se mai potriveste stilului de joc, dar nici nu l-as vinde pe seminte. A demonstrat sezoane la rand ca poate da foarte multe goluri. Pereira e un baiat tehnic de 23 de ani. Cred ca inca mai poate primi un sezon, ceea ce n-as spune despre Alexis Sanchez care e un dezastru total. Din pacate pare ca-l pierdem pe Hererra si nu va fi usor sa gasim inlocuitor.
3-6 luni, zici… Well, ultimului antrenor care a luat titlul cu United i-au luat 3-6 ani.
Manchester City au fara indoiala cel mai bun lot si capacitatea de a bate pe oricine in Anglia. Singurul semn de intrebare se refera la capacitatea lui Pep de a face fata presiunii, chestie la care nu a excelat pana acum, in mod normal daca nu mai complica inutil lucrurile, City castiga la pas toate meciurile ramase, inclusiv cele cu United si cu noi.
Ca sa il copiez pe Romi inaintea returului cu Dortmund, ma arunc si eu la o supozitie, daca trecem de City in CL (cam 5% sanse) nu prindem top4. Lotul nostru ramas ptr restul sezonului e compus din max 15 jucatori (fara portarul de rezerva) care abia pot sustine meciurile ramase la interval de 3 zile (17 City, 20 City, 23 Brighton, 27 West Ham). Din astea trei meciuri trebuie obligatoriu sa luam minim patru puncte, ptr ca apoi cu lotul odihnit dupa 12 zile de pauza sa abordam ultimele doua meciuri cu doua echipe aflate pe plaja la vremea aia, Bournemouth si Everton. Nu ca daca suntem eliminati din CL prindem automat ultimul loc de CL, insa putem obtine inca 10 puncte care dupa parerea mea garanteaza top4 finish – victorii cu Brighton (h), Bournemouth (a) si Everton (h), egal West Ham (h), infrangere City(a).
CL pe de alta parte e mission impossible, si daca prin absurd trecem de City, va trebui sa mai trecem de inca doua echipe ca sa castigam, ele fiind Juventus si Barcelona/Liverpool. Eu ma mai multe sanse sa castig la loto si asta in conditiile in care nu joc niciodata:)
Cred ca impotriva world beaters Brighton si Wham va descurcati fara probleme cu lotul ala de 15. Moura face parte din cei 15? 🙂
Partea complicata a fost draftul. Dar ala e facut deja, primesti direct un lot complet. Punctajul e putin diferit dar daca arunci o privire la mediile jucatorilor iti faci o idee rapid. Plus cam 15 min sa te lamuresti cum sa faci schimbari in lot si intre titulari si rezerve.
West Ham e cel mai greu meci ramas, e finala lor de Champions League in fiecare sezon. Mai ales ca jucam prima oara cu ei pe noul stadion, vor fi incidente masive si in afara terenului (din ce citesc cativa din asa zisii suporteri ai lor urmeaza sa fie interzisi datorita cantecelor din trenul spre Manchester). La meciul ala si avand in vedere indisponibilitatile cred ca un egal e bun.
Lotul ramas ptr meciurile de luna asta (cei 15, incluzand portarul de rezerva):
GL: Lloris, Gazzaniga
RB: Trippier
LB: Rose, Davies
CB: Toby, Vert, Sanchez, Foyth
CM: Wanyama, Sissoko, Eriksen
AM/ST: Lucas Moura, Son, Llorente
Ptr ultimele doua meciuri din mai, e foarte posibil sa revina Aurier, Lamela, Dier, Winks si Dele, deci in formula completa (fara Kane).
Winks si Dele cum mama dracului s-au accidentat?
https://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Conform Physioroom, el si Winks ar putea reveni miercuri, deci hai sa zic 17 jucatori ptr luna Aprilie:)
De 30 de ani nu am mai auzit indicatii pretioase date de la cel mai inalt nivel. Donald Trump, expert in stingerea incendiilor, pe Twitter: “So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly!”
#indicatiipretioase https://uploads.disquscdn.com/images/c57889cbac862ba14a0ede80af6225d41c541729a1d69eb79f36a9553b1e9b08.jpg
Nu inteleg doua lucruri in post-ul tau desi sunt foarte de acord cu marea majoritate a ceea ce ai spus.
Unul e de ce te raportezi doar la cei 4: pentru ca sunt cei mai bogati? Daca da, de ce nu intra si Bayern acolo?
Doi e de ce nu exista si o a treia cale: cea aleasa de Juve, Atleti, Spurs? Performanta fara tone de bani (da, Juve s-a indepartat de acest model in ultimul an sau, hai, ultimii doi ani dar raman anii de dinainte cand a jucat 2 finale de UCL in 3 ani) dar cu management destept. De obicei pe banca (Atleti, Spurs), dar posibil si mixt intre banca si board, cum a fost la noi.
Liverpool e cel mai bun model ptr cluburile engleze, nu numai ptr United dar si Spurs. Salah, Mane, Firminho au fost jucatori cumparati pe sume mari la vremea lor, insa nu astronomice si in nici intr-un caz ceva strigator gen Qatar sau City-esque. La urma urmei nici Roy Keane sau Andy Cole n-au fost adusi de la Nottingham pe bani putini daca faci comparatia cu United, Rio a fost ptr multi ani cel mai scump fundas din lume in conditiile in care Maldini era inca in activitate etc. Dar e normal sa cheltui bani pe fotbalisti buni, e imposibil sa te bazei doar ca vei descoperi talente, merge dar nu 100%. Liverpool au investit banii facuti din profituri si i-au investit cu cap, au upgradat lotul in fiecare an in funtie de lipsurile evidente (poate au intarziat cu un sezon postul de portar si fundasul central, cine stie unde erau daca il aveau pe Alison in sezonul precedent).
Spurs nu e intocmai un model, sau e un model insa pana la un punct. E exact modelul care arata ca e bine sa fii cumpatat insa nu la modul in care afecteaza performanta pe teren, sa platesti vreo 30 Mio impozit pe profit la HMRC in conditiile in care cu banii astia luai un mijlocas decent care sa ne ajute acum in sezonul asta plin de accidentari, e o chestie ptr care Board-ul merita dat afara in suturi (daca nu prindem CL). Well, atata vreme cat Levy s-ar putea da afara in suturi singur.
Iti atrag insa atentia ca dupa perioada anilor 50 si pana la SAF, United nu au fost chiar cel mai mare club din Anglia ci mai degraba unul gen Spurs, adica decent. Perioada dintre ultimul titlu preSAF si primul titlu din epoca SAF a fost de 26 de ani, sigur nu 50 (and counting) ca la Spurs, dar mare oricum. In perioada asta United au si retrogradat printre altele…
Kane a costat 0 pounds, fiind produs al academiei. Son nu a fost tocmai ieftin, a costat 20+ Mio insa acum 4 ani, cand sumele de transfer erau mai decente.
Hehe, ma bucur ca si altcineva vede ce face Bayern si cum cumpara competitia, fie ca a fost BVB in ultimii ani, Bayer Leverkusen in anii 2000 (Ballack, Lucio) etc. etc.
Pentru mine retetat succesului sunt niste transferuri inspirate si mai ales jucatori care vin din echipe 2nd tier din Europa (si din America de Sud cateodata) si vor sa confirme la echipa mare la care tocmai s-au transferat, vor sa castige trofee. Daca e sa ma gandesc la Barcelona, avem asa: Romario (PSV), Stoichkov (CSKA Sofia), Ronaldo (PSV), Rivaldo (Deportivo), Figo (Sporting), Ronaldinho (PSG), Eto’o (Mallorca) etc. Unii dintre jucatorii astia nu au fost bargains, dar nici nu au aruncat cu banii ca pe Coutinho sau Dembele.
Daca mai ai si 2-3 promovati de la academie, ai reteta de succes cu niste jucatori motivati sa castige trofee.
Bayern si Juve pot intra acolo, nici o problema. Asa cum poate intra Liverpool – care, cu toata rivalitatea, cred ca e un model mai potrivit de reconstructie pentru noi decat celelalte. Nu era o lista exhaustiva, erau exemplele cele mai sonore.
Juve si Bayern au insa niste conditii speciale pe care nu le avem noi la United (si de care nu beneficiaza nici Liverpool, City, Chelsea etc.). Jucatorii italieni tineri si foarte talentati au tendinta de a ramane in Italia cel putin o vreme. Si chiar daca ar fi sa plece la 19 ani, nu cred ca Anglia ar fi o destinatie pe gustul lor si cluburile engleze s-ar cam feri de ei nestiind prea bine la ce sa se astepte. Sigur ca Inter, Milan, Napoli etc. ar fi si ele atragatoare pentru tinerii astia, dar Juve e prea puternica pentru restul momentan. Bayern… ce sa mai vorbim de Bayern. A cumparat 2 echipe intregi ale Borussiei fara ca cineva din afara Germaniei sa se sesizeze. Oare cate cluburi din Europa n-ar fi putut sa gazduiasca un fundas de calitatea lui Hummels… si totusi a stat mult si bine la BVB dupa care a ajuns la Bayern. Faceam ca trenul prin 2012-2013 sa-l luam la United, era absolut minunat. Da’ noi ii luasem pe Jones si Smalling, ce ne trebuia noua Hummels… Ma rog, divaghez, scuze. Ideea e ca Bayern si Juve cumpara tot ce vor la nivel national la preturi intangibile pentru… United de exemplu. Daca noi punem mana pe telefon maine si intrebam de vreun Goetze de 18 ani pretul se dubleaza brusc. Bayern probabil are alte numere de telefon decat noi.
Atleti si Spurs, jos palaria! Dar nu e drumul nostru, sorry. Spurs nu va castiga niciodata un titlu de Premier League si probabil nici Champions League. Sigur, a existat momentul Leicester, da’ nu m-as baza pe o repetitie. Atletico, pe langa jocul Mourinesque pe alocuri, e mereu in pozitia de underdog. Ori United e cel mai mare club din Anglia, cu tot respectul pentru celelalte mari cluburi.
Evident ca doar cu bani nu merge. De asta avem nevoie de un director of football top class, de asta avem nevoie de echipa de management foarte buna (pe care eu chiar cred ca am gasit-o) si de asta avem nevoie si de businessul pe care-l face foarte bine Woodward.
Exista plangeri in randurile fanilor lui United cum ca marea problema e ca the board & owners are cheap bastards si de asta nu cumparam, nu facem, nu dregem. E o falsa problema. Boardul si Ed au aruncat pe piata cea mai mare suma de transfer pentru Pogba. Au dat 40 de mili pentru Mata cand astia inca erau o suma considerabila. I-au oferit un salariu obscen lui Alexis Sanchez. Etc. etc. Problema nu e dorinta de a cheltui bani, problema e capacitatea de a-i arunca pe geam prosteste.
United trebuie sa revina la ce ne-a adus succes – academie + jucatori senzationali dar nu chiar consacrati. Rooney, Rio, Keane, Staam, Van Nistelrooy etc. etc. Cand au venit la noi erau on the edge of greatness but not quite there yet. De asta e nevoie de continuitate si de un Solskjaer care intelege the united way. Altfel, sunt destul de sigur ca Ed ar fi fericit sa aiba un antrenor cu nume mare de tot (inteleg ca a incercat sa-l aduca pe Klopp inainte sa mearga la Liverpool) si sa splash the cash ca nimeni altul. Lumea nu intelege, cand un club de talia lui United arunca sute de milioane in piata nu face decat sa-si creasca numele si asta duce la si mai mult profit pe viitor. Ed loves this.
Si daca tot am scris romane, o vorba si despre De Gea & Pogba. Eu personal i-as vinde la Real acum in vara. Varane + 250 de mili si batem palma. Sanatate si la multi ani bucatarului spaniol.
Iar Spurs au avut și ceva șansă la transferuri, Kane, Son, Dele și Eriksen cred că au costat mai puțin decât Sane.
E un transfer intern 🙂 Voiam să merg mai departe pe ideea că succesul celor de la Spurs ține mai mult de conjunctură și șansă pe piață (+Poch), și nu de vreun plan sportiv al conducerii.
Planul sportiv cred ca a fost sa cumpere jucatori tineri cu valoare de revanzare mare. Cam pe tiparul asta au fost facute toate achizitiile.
Cred ca noi nu stim inca sa reconstruim. Liverpool a avut destui ani la dispozitie sa ajunga aici si sa invete din greseli. Noi nu stim pentru ca SAF a fost singurul care a tot reconstruit in perioada moderna. Cel mai usor acum sa reconstruiesti e sa arunci cu tone de bani dar asta nu garanteaza nimic. Al doilea este sa iei niste oameni competenti, mai ales antrenor. Discutia e ampla dar nu cred ca exista un model de succes. Chiar si cel cu jucatori de la academie plus niste talente, nu iese intotdeauna. Nu e asa usor sa l gasesti pe urmatorul ronaldo si messi si sa i si cresti sa ajunga staruri. Si daca incerci sa faci asta, ai nevoie de timp si pe anglofil nimeni nu ti da timp :))))
Pe anglofil standardele sunt atat de ridicate incat un castigator al dublei anul trecut si cu sanse la treble sezonul asta este vazut ca un taietor de frunze la caini 🙂
Stii cati bani a bagat atletico in ultimii 5 ani? As putea spune lejer ca a bagat mai multi bani decat Real Madrid.
cand bagi vreo 500+ mil in 5 ani, nu mi se pare putin deloc.
Just saying
Eu nu prea cred in asta cu sansa pe piata si conjunctura. De ce funcționează în mod constant la unii si nu la altii?
Si uitasem, cel mai bun tânăr jucator italian din 2010 încoace nu a venit la noi, a mers la PSG. Deși îl doream si noi.
Am calculat eu, Atletico e pe minus cu 37 de mio (vanzari-achizitii) in ultimii 5 ani! Deci, tinand seama de performantele amintite de tine mi se pare excelent, sunt cu mult pe plus.
Spurs erau constant favoriți la locul 5/6 acum câțiva ani, în primul rând pentru că nu puteau concura la nivel financiar cu ceilalți. Acum, sunt favoriți la locul 3 (cele trei din urmă sunt în regres/reconstrucție=conjunctură) chiar dacă nu sunt la același nivel dpdv financiar. Dar la nivel sportiv sunt peste ARS, MU, CHE datorită lui Poch, și a unor chilipiruri (Kane, Eriksen, Dele). Ce vreau să zic e că cei 3 happened to be very good, sunt jucători pe care îi găsești la prețuri ok, dar nu te aștepți să ajungă așa sus. Peste 5 ani nu cred că ar mai ține faza cu un atacant din academie, un jucător luat pe bani puțini din ligile inferioare și playmaker-ul unui club 2nd/3rd tier la momentul respectiv.
Dă-mi și niște exemple de echipe care reușesc asta în mod constant.
Real Madrid e la -25 pe ultimii 5 ani.
Atletico madrid e la -125 pe ultimii 5 ani.
Nu spun ca real madrid nu are un buget mare, dar sa spui ca atletico nu baga mana in buzunar mi se pare absurd.
nu inteleg cum ai ajuns tu la numerele alea.
cifrele mele vin de pe transfermarkt, atat pentru real cat si pentru atletico.
Ai si niste sume/exemple? Nu de alta dar mi-e greu sa cred, singurul jucator care-mi vine in minte acum e Lemar.
Real Madrid
2018/2019 -29,25 Mill.
2017/2018 +88
2016/2017 +7.5
2015/2016 -77
2014/2015 -13
si daca vrei sa pui si transferurile viitoare pentru ultimii 5 ani, ok, momentan e la -95, dar vorbim de 2019/2020
Un total de aproximativ 23.5
Atletico Madrid
2018/2019 -68 Mill.
2017/2018 -18.5
2016/2017 -37
2015/2016 ~+18.5
2014/2015 -29.5
Mie imi da un total de aproximativ -135. Parca nu mai sunt asa saraci astia de la atletico.
man up, abia dac[ l-a lovit un pic cu crampoanele ]n picior
#torpylaforaday
E irelevant cat au băgat în transferuri per total, ci netul. Cu excepția ultimului an (vreo -70 mil), în ultimii ani nu au trecut de minus 30 in niciun an si au avut si plus în unul. Mai mult, nu e relevanta doar suma cheltuită pe transferuri, ci bugetul total. Din cate stiu, nu mai stau sa caut acum, nu e in top 10 mondial si nici nu a fost vreun moment. Si totusi au jucat 2 finale de UCL, au luat titlul in fata celor 2 mari, doar Real, Juve si Barca se compara cu ei in ultimii 5 ani pe plan european. Sa compari pe Real cu ei, având în vedere diferenta uriașă de buget, probabil mai mult de dubla, e ridicol. Just sayin.
Vezi ca Bayern tocmai ce-a platit 80 mio pe Hernandez.
N-a fost penalty deloc, ar fi fost exagerat sa se dea!
si eu care credeam ca vorbim de ce s-a intamplat pana acum, nu de ce se intampla pe viitor.
in fine. ideea principala e atletico madrid aici, avand ideea cum ca ei n-ar fi big spenders.
Ce inseamna sa-l ai pe Messi in echipa:))) si de partea cealalta pe Rashford care din pozitii mult mai clare a ratat.
Astia au o problema, dupa golul 2 s-au relaxat prea mult, in sensul ca au devenit neglijenti, mereu fac asa. Inca mai am putine emotii!
Da, ne-au rupt repriza a doua. Din pacate, după golul norocos din prima repriză le-am dat spatii si ne-au omorât. Frumoasa echipa.
Până acum par o echipă frumoasă,dar oare cum se vor prezenta în fața lui city si barca?
Parcă nu suna suna asa de rău ca o echipă din Olanda sa câștige UCL.
Cam e oficial, Messi e BDA 2019 indiferent de ce se intampla de acum.
Neaaaah, pentru ce-a facut la primul gol are BDA, a fost atat de rapid in miscari, sutul a fost perfect, golul a venit dupa momente foarte grele pentru Barça.
Nah acu s-au aliniat astrele in asa fel incat daca luam CL nu are cum sa fie meritul antrenorului.
Efortless.
Fara a relua comparatiile tampite, dar asta cred ca e diferenta majora intre Messi si Ronaldo, golurile primului lasa impresia ca e la o sueta, o miuta, la portughez e totul muncit, foarte fizic. Exceptionali ambii fotbalisti, dar Messi e Maradona class, e la nivelul ala greu de descris si la care nu cred sa mai vedem pe cineva in urmatorii 20-30 ani.
Ptr tampeniile alea de premii sunt alte criterii, oricum cui ii pasa de ballon d’or?
Felicitari Ajax, echipa mai buna (si frumoasa rau) per total! Alt an pierdut, nu mai avem multi si trebuie inceputa reconstructia. Cred ca anul viitor e ultima sansa pe ciclul actual.
Ramane sa tin, in ordinea meciurilor, cu Spurs si Pool maine, cu Barca si Spurs in semi, cu Barca in finala. Daca trece City, Ajax in semi, daca Barca nu joaca finala, Spurs sau Ajax sau Pool, in aceasta ordine. Asta ca sa stiti deja cum judecati ce comentez 🙂
Pe faza de aparare, are meritele sale, pe tranzitia negativa, dar cand vine vorba de constructie si joc ofensiv e un incuiat.
Ma obsedeaza pasa aia inapoi(data de Cou si Rakitic), astia nu mai stiu sa joace intre linii, sa paseze filtrant, sa verticalizeze, sa dea o diagonala, noroc cu Busquets si Messi care mai fac asta din cand in cand.
Eu sunt convins ca e un manager decent, un manager potrivit ptr o echipa care il are pe Messi, si eu as face precum Redknapp, as desena pe tabla ‘pass the ball to Messi -> goal’, ce vrei sa faca mai mult de atat?
Eu ce nu inteleg la Valverde e de ce se incapatzaneaza sa se imbrace la costum, e genul de tractorist clasic pe care il prinde ‘treningul’ muuult mai bine decat orice Zegna sau bespoke Saville, la fel ca Sarri sau Warnock. Inteleg obligatiile contractuale dar si sponsorii aia ar trebui sa inteleaga ca isi fac singuri un deserviciu cerandu-i lui Valverde sa le fie model:)
De acord cu o observatie: in cei 8 ani de dominație internă, Juve a cumpărat doar 2 jucători italieni tineri si de valoare: Bernardeschi si Rugani. Unul singur, primul, e titular în mod normal (asta acum dar concurenta e acerba). În plus, am mai cumparat inca vreo 2-3 care păreau de perspectiva. Cam putin pentru a ne compara cu Bayern. Da, avem avantajul unei concurențe inferioare vouă dar nu e un avantaj pe care s-a clădit echipa actuala.
Merci dar pentru fanul neutru e mai bine asa, a trecut echipa care joacă un fotbal mai estetic.
Nu uita faptul ca la Spurs jucatorii au avut timp sa creasca, pe cand la alte nume mari, fie ea si United e multa presiune, suporterii vor/se gandesc permanent la castigarea titlului sau alte performante.
Voi sunteti pe minus cu 133 mio, man, ai uitat de transferurile facute in avans? Militao, rodrygo si ce-o mai fi.
VAR e cel mai bun jucator al lui Utd in sezonul asta de CL:)
In singurul meci echilibrat cu miza din seara asta, un rezultat execrabil pana acum: Brighton – Cardiff 0-2. Brighton au implodat intr-un mod remarcabil, ar fi o retrogradare absolut socanta. Sigur, daca se salveaza momentul in care isi vor reveni va fi intr-o saptamana la noi acasa. Clasic.
Brighton e al doilea oras favorit dupa Londra, Hughton e unul dintre managerii cu bun simt si un tip extrem de simpatic, pe de alta parte Warnock e o relicva Brexit-ereasca, ar fi odios ca virgula Cardiff sa se salveze in dauna Seagulls.
PS: Szszszsy face minuni la Torino si ii tine inca ‘in carti’ pe Juve.
PPS: inca cred ca cinismul si experienta lui Juve vor triumfa, dar daca se califica Ajax va fi deranj mare de tot in semifinale ptr City.
Yes!!!!!!
Sorry Ursano dar Ajaxul a jucat senzational ultimele 10 minute de cand ma uit:)
barca ajunge dupa ceva ani in semifinalele ucl si au o sansa mare la trofeu, iar filotas se bucura de faptul ca a iesit ronaldo din ucl.
acum, ca ai spus tu asta, stiu clar ca nu vor castiga ei.
Stai asa, ca daca jucam cu Liverpool e nasoala treaba.
Cred ca glumesti, daca au trecut de apararea Juventus-ului ce te face sa crezi ca vor avea probleme cu City sau Barca. Mai ales ca au crescut in curaj.
O finala cu Barcelona va fi frumoasa.
De Ligt ala la 19 ani e absolut incredibil.
Ajax va elimina Spurs, nu City, pun pariu.
Sigur jucati cu Liverpool, acum Porto nu e Ajax:)
Sper din toata inima sa castigi acel pariu, dar nu paria mult:)…
barca, cu hibele lor din aparare, tot sunt la un alt nivel de la mijloc in sus.
coutinho incepe usor usor sa confirme exact cand e mai mare nevoie de el. dembele nu e nici el un flop pana acum.
din postura de fan real, e crunt, dar asta e fotbalul.
ajax sunt totusi naivi pe aparare.
sa nu uitam ca au luat gol de la un juventus anemic, si de la cel mai slab real madrid din ultimii 10 ani.
si da, e frumos sa joci la “un gol mai mult decat adversarul”, dar cand adversarul iti da 4, e mai greu.
Daca jucati ca-n tur nu le dau sanse celor de la City.
Vad ca se discuta mult despre Barcelona – Man Utd, nu intelegeam cine ar putea sa se uite la meciul ala cand era clar ca ManU era mare favorita, dar uite ca acum inteleg: cel mai incompetent antrenor al momentului, care nu e in stare sa bata ultima clasata, a reusit o mare supriza si a calificat pana la urma echipa in semifinale. #filotas4aday.
Si care e diferenta per total 5 ani la salarii? Nu e de vreo 300 mil cel putin pt Real? Bugetul total iti arata cati bani cheltuie un club, Realul cheltuie mult mai mult decat Atleti deci nu are sens o comparatie.
Pe de altă parte, tie ti se pare mult 125 mil in 5 ani, adică 25 mil pe an? Păi sunt macar 30 de cluburi in Europa care își permit asta, poate si 50, cum arata asta ca e mult?
Spurs, Atleti, Porto, Benfica. Asta asa, fără să intru in cluburile medii.
Vezi ca au mai facut asta si cu Bale sau Modric. Nu cu asa mult timp in urma.
Rectifica, Messi a calificat echipa, a frant iuresul mancunienilor dupa primul gol. Fara el Rashford inca ar fi ratat singur cu portarul vreo 5-6 ocazii.
Oricare ar elimina, ar merita sa castige trofeul. Sa elimini Real, Juve, Spurs/City nu-i de colea si nu stiu ce alta echipa ar mai fi in stare de performanta asta.
La 3-0 el facea 2 mutari defensive:)))). Cand a vazut ca intram in ultimele zece minute a zis sa riste putin cu Dembele ca poate nu da United 4.
Realismul lor:)
Ballon d’or si-a pierdut din insemnatate, cui ii pasa, ai dreptate. Am zis ca trebuie remarcata chestia asta, incepusem sa cred ca Ronaldo ii va duce pe juventini pana in finala.
Imi pare rau de eliminare, man, mai ales pentru fanii Juventus care sunt niste oameni exceptionali.
In cazul foarte putin probabil in care ne vom califica maine seara, primul lui instinct va fi mana pe telefon cu EasyJet sa negocieze un discount ptr zborul la Amsterdam:)
Serios vorbind cred ca vom inscrie maine dar vom pierde cu 4-1. City e altceva cu De Bruyne pe teren, diferenta de calitate e mult prea mare. Inteleg asta cu mentalitatea etc, dar serios vorbind ptr a elimina City maine va trebui ca toti jucatorii nostri fara exceptie sa prinda ziua lor de glorie. Ptr ca City nu vor mai fi asa pasivi.
Problema e alta: Nu cred ca va juca City la fel de slab.
Lucho e un antrenor de top, n-are ce căuta în lista aia, vorbești de parcă ar fi un Jordi Roura.
Da… cu dus si-ntors treaba asta. Eu unul m-am saturat de mari talente care vin, se formeaza prin nordul Angliei (Liverpool a suferit just the same in ultimii ani) dupa care vor sa se mute pe la Madrid, Barcelona, Paris etc. Avem nevoie de jucatori pentru care o cariera la United sa fie mandria vietii lor, nu rampa de lansare pentru plecatul la Real Madrid. Macar CR a luat niste titluri, a jucat 2 finale de CL si a castigat una si abia dupa a plecat. Dar vezi Suarez, Coutinho… in curand Pogba. Not the way to go.
Inca nu s-a decis, lupta continua!
https://uploads.disquscdn.com/images/7473d7cf8286bb190eabca5ae94415dc77c4caede9f7e7c53793c933b922c773.png
Hmm, ieri facusem egal. S a apelat la VAR?
Spurs în acest sezon nu e nimic mai mult decât Manchester City din 2016 cu Pellegrini. Nu vor câștiga ei.
Fara lipsa de respect, noi nu suntem Arsenal.
Ce suspiciuni mai exact?
Cum am spus si atunci, Atletico a jucat pentru Juventus in retur, i-a lasat sa faca fix ceea ce nu le-a dat sansa in tur, sa ajunga la 20 de m de poarta fara constructie si sa centreze, capitol la care CR7 e zeu.
Exact asta, Simeone in mod normal nu ar face o asemenea greseala, e de la cer la pamant diferenta dintre cum s-a aparat Atletico la Torino si cum a facut-o pe Camp Nou in 10 oameni. Nu golurile chinuite ale lui Ronaldo au decis dubla aia, alea au fost doar o consecinta fireasca a jocului prost facut de Atletico.
Ce insinuezi mai exact?
Sa fim seriosi, Juventus nu s-ar fi calificat fara Ronaldo in echipa, e cel mai bun la finalizare, are cea mai buna detenta, plasament, cam tot ce-i trebuie unui om de careu.
Noncombat, asta insinuez:) Dar nu mai conteaza acum, tot nu au atins semifinalele. Nici event, nici in campionat nu mai pot depasi recordul de 102 puncte stabilit de Conte in 2013-14, deci Ronaldo n-are nimic special dupa acest prim sezon in Italia, 0 sanse la Balon, sper sa ia Quagliarella titlul de capocannoniere si sa se incheie pana sezonul viitor acest hype nejustificat cu prezenta lui in Serie A.
No offense, n-ati cumparat pentru ca n-ati avut nevoie. Barzagli, Bonucci, Chiellini. O sa luati ce va trebuie cat de curand, ca astia se mai defecteaza si ei. PSG are multi bani si e la Paris. Nu cre ca-s multi italieni de 20 de ani care ar vrea sa se mute la Manchester 🙂
Cunosc istoria despre care vorbesti si iti dau perfecta dreptate. Dar azi suntem azi. United inca are jumatate din titlurile Premier League. We should act accordingly, you know.. 🙂
Oare cat tre sa-l mai vedem pe Crashley Young capitan la United?! A fost insuportabil toata cariera lui, mai putin niste meciuri in vremea lui Mourinho. E praf pe aparare, mai nou e praf si in atac, e exact opusul conceptului de baiat bun la toate: el nu e bun la nimic. Nu din cauza lui am pierdut, au avut fiecare problemele si greselile lor, dar nu inteleg care e sensul jucatului cu Young. N-are viitor, n-are prezent, n-are nimic.
Altfel, o echipa cu unii jucatori talentati, dar care sufera de prea mult timp de acelasi lucru: the papa lapte syndrome. Cat n-au avut presiune – decembrie, ianuarie, februarie – zmeii zmeilor, nimeni ca ei, viteza, pase, goluri. Cum e ceva pe umerii lor mai mult de o adiere de primavara… jelly bean babies. Nu avem nici macar un jucator cu big balls in echipa asta. Dansatori, stilisti, modisti, coafati… din astia avem din plin.
Toti indicati de tine sunt fundasi centrali. Cu restul pozitiilor cum procedam? 🙂
Voi ati avut mereu argumentul unor salarii consistent mai mari, noi am crescut nivelul doar in ultimii 3 ani. Oare cine era mai atractiv?
Verratti s-a dus pentru bani acolo, de aia nu va ajunge un jucător mare vreodată. Pe atunci PSG încerca proiectul Serie A cu Zlatan, T. Silva, Lavezzi, Pastore, Cavani, Marquinhos.
Juventus a avut și tineri italieni la care a renunțat gen Ogbonna, Immobile, Sturaro.
Per total ai dreptate, nu e ca la Bayern, dar și calitatea jucătorilor italieni a atins în ultimii ani minimul absolut! Quagliarella la 36 le dă clasă iar Conte si Ventura mizau la națională pe Eder, Pelle si Gabbiadini, un fel de Keseru, F. Andone si B.Stancu.
Nu pretind ca am un adevar absolut. Da, toti sunt fundasi centrali, daca-i aveam noi in Premier League pe astia 3 in ultimii 5 ani probabil ca o duceam mult mai bine. L-ati mai avut si pe Pirlo o vreme, Marchisio bunicel cat a fost etc. Dar cred ca jucatorii italieni de perspectiva nu vor face din prima saltul catre PL de teama ca va fi pentru ei un cap de linie. Si probabil si pe principiul ca iti faci o cariera in Seria A si mai tarziu te poti duce la bani mai multi in alta parte. Pana la urma, Verratti e un caz destul de singuratic.
Cu banii… iar e cu dus si-ntors. I-am oferit lui Godin mult peste ce ii da Atletico. Si totusi a ramas ‘acasa’. Madrid, cald si bine, limba spaniola, mancare buna, sotie, familie etc. Unde te duci tu la ploaie si vand, kidney stew si bere la pinta.
De asta nici nu sunt foarte entuziast pe ideea de a aduce argentinieni, brazilieni etc. Foarte putini reusesc la noi si aia care chiar reusesc mai devreme sau mai tarziu se muta pe la Mediterana. Si e suparator. Ce nu inteleg cu adevarat e de ce nu aruncam munti de bani in olandezi de perspectiva, ca astia inteleg mancarea proasta, n-au o problema cu ploaia 200 de zile pe an si se descurca repede si cu limba. Nu stiu cat ii da Barcelona lui De Jong, dar pur si simplu trebuia sa-i dam dublu.
Lol, si ce voiai, sa pastram pe alde Ogbonna si Sturaro? Vorbeam de tineri de calitate, nu de unii cel mult buni la Genoa.
La Verratti exact asta discutam, ca a plecat dupa bani si nu a ramas in Italia. Argumentatia era despre influenta nationala versus alte mijloace de atractie (reputatie, bani etc).
Calitatea tinerilor italieni a crescut mult in ultimii 3-4 ani, cred ca pot face ceva cu aceasta generatie la nivel de nationala. Inainte insa, da, catastrofa.
Fabulosi cei de la Ajax, nu cred ca se astepta cineva in lumea asta sa ii scoata pe Real si Juve la pas, probabil echipele cel mai greu de invins in CL. Si asta cu un joc lin, placut ochiului, nimic nu e fortat in echipa asta, totul pare sa vina natural. Hopefully vor avea sansa sa joace pentru titlu, ar fi ceva frumos si fresh dupa 3 sezoane in care Real a omorat competitia asta.
Nu de păstrat pur și simplu, nivelul lor ar fi putut fi îmbunătățit, erau tineri. Ogbonna era la acea vreme cel mai bine cotat jucător de la Torino, dar linia defensivă era sudata la Juve. Sturaro, deși cam indisciplinat pe teren era vedeta echipei U-21, l-a luat și Conte la Europene, nu cred că era atunci sub potențialul unui Can sau Betancur de azi.
Surprinzator ptr mine, abia acum am vazut ca Ajax nu au mai castigat campionatul de cand Alderweireld si Eriksen jucau inca acolo. Ptr editia asta de CL s-au calificat datorita Trofeului Wenger, care in Olanda se acorda locului 2:)
Doar dacă toți se prezentau ca Atletico la retur. Și am suspiciunile mele legate de acel meci. La fel ca Real Wolfsburg 2016 sau Real Atletico 2017.
Am vazut comentariul asta pe net, mi s-a parut hilar:)
‘Pity how the retirement of Howard Webb affected this club massively”:)
Parca pe voi v-a arbitrat unul care a inceput sa se bucure cand ati dat gol, sau imi amintesc gresit? 😀
M-am mai uitat o data pe rezumat, incerc sa imi amintesc cand a fost ultima oara cand Barcelona a dat 3 goluri din afara careului (se stie, cateodata le place sa intre cu mingea in poarta). De asemenea, diferenta din Messi in a good day si in a bad one e data de fundasi si de inchizatori. In multe meciuri, cand are mingea, deja sunt 2-3 in jurul lui imediat. Vedeti doar cat spatiu a avut la marginea careului la primul gol…
Eu inteleg ca este suparator sa vezi jucatori plecat la alte echipe “mai mari” (termen relativ), dar parerea mea este ca cei care au plecat, au plecat pentru trofee, pe modelul Henry: a castigat tot ce se putea cu Arsenal, si-a dedicat aproape toata cariera echipei, dar vroia un CL si cu Arsenal parea imposibil.
Eu totusi ma raportez la alti antrenori de la Barca, care i-au avut nu doar pe Messi, dar si pe Xavi si Iniesta si au facut rahatul praf. Sunt de acord, in atac echipa ar trebui sa joace mai repede, mai exploziv, parca prea se plimba migea pe careu ca la handbal.
Ala era un amator, nu un profi ca Webb 🙂
Spurs level, inteleg ce vrei sa zici 😛
Sau peste câteva săptămâni
Da, VAR din ala serios, care schimbă rezultatul și la 48 de ore după ce se termina meciul 🙂
Doar de Jong e vandut. De Ligt va fi probabil si el vandut dar sa nu zicem hop pana nu sare. Am vazut o declaratie a lui Overmars in care zicea clar ca nu pleaca mai mult de doi oameni, de Jong si, posibil, de Ligt. E adevarat insa ca cei doi sunt stalpii apararii si mijlocului. De urmarit cum se va integra Marin in echipa asta, concurenta fiind Ekkelenkamp (mi s-a parut sub ritmul echipei cand a intrat). Are sanse sa joace, cred.
Eu ma asteptam sa avem probleme cu ei după ce am vazut meciul tur. Stiu ca multi ne vedeau deja in semi dar asta pentru ca nu văzuseră meciul tur.
Slabi ambii. Adică slabi pentru nivelul unei echipe care are pretenții de UCL. Stiu ca urmărești Italia, nu inteleg de unde ai vazut tu potențial la cei doi. Nu ma refer inainte de transfer, ci acum. Slabi rau.
Pe bune? Asta e mai rau decat ce insinuează de regula Filotas. Ce interes avea Atleti sa dea meciul? E prima dată când Simeone se baga cu fundul in poarta într-un meci?
Cat despre influența lui CR, nu inteleg ce treaba are recordul lui Conte sau titlul de golgeter. Recordul lui Conte a fost făcut cu o echipă care nu conta in Europa, iar titlul de golgeter nu e relevant cand toata energia e pe alta competiție de 2 luni cel putin încoace. CR a fost cel mai bun jucător al lui Juve anul asta de departe, nu vad ce putea face mai mult. Nu am fost niciodată fanul lui dar nici nu pot ascunde adevarul cand e evident.
Probleme da, calificare ratata no way! Nici la voi, nici la Real. Cei de la Ajax insa au aratat ca nu mai sunt o echipa naiva sau ca sa folosesc un filotism sunt antifragili 🙂 . Au crescut mult de la finala cu United din EL. Pacat ca se va destrama echipa la vara. De Jong si De Ligt sunt vanduti deja, probabil vor mai pleca 2-3 oameni de baza. Insa asta e strategia lor.
Mike Dean de atunci ne-a distrus pe unde ne-a prins, nu i-a priit sarbatorirea avantajului lasat lui Dembele la golul cu Villa:) mai recent a determinat suspendarea lui Poch dupa meciul cu Burnley si de atunci a fost recuzat si ca al patrulea oficial, deci in nici intr-un caz nu e Webb level:)
Cred ca gluma asta cu Trofeul Wenger nu o sa se rasufle vreodata, de fiecare data ma amuza 🙂
Vai de mine, ce pasa a dat KDB.
1. Nu voi vedea meciul din cauza de munca
2. De acord cu Coys, Spurs nu se califica și iau de la 3 in sus
3. Dacă totuși prin minune… pun Gramatica pe tine Torpyla :)))
Ma gandesc ca va trece la 3 fundasi dar nu vad cine va iesi, poate Rose care e praf!
N-are cum, ramanem fara nimeni pe stanga, e o schimbare care a cam distrus complet dinamica.
Cred ca planul a fost sa-l ducem pe Sissoko pana la pauza apoi sa schimbam cu Sanchez si 3 fundasi cu 2 wing backs Rose si Dogshit (sau Trippier cum mai e cunoscut in fotbal), dar Poch cred ca s-a panicat.
Cum am zis, fotbalul te pedepseste daca nu cumperi jucatori, sa ai doua ferestre de transfer fara ca macar sa inlocuiesti jucatorii vanduti e criminal. Cu record breaking profit…cel mai oribil mod cu putinta in care poti managerui un club.
Dacă era vreun dubiu care e antrenorul care iubeste cel mai mult jocul frumos in lume, acum e clar. Pep. Cum altfel sa explici lipsa in tur a lui de Bruyne decât prin ideea că a dorit să fie spectacol per total :))
Fara lipsa de respect, de cativa ani incoace nu se mai cunoaste diferenta :)))
Realizezi ca una dintre Ajax si Spurs va juca finala, incredibil mi se pare:))))))
Trebuie să fie, am vazut cel putin 3 faze anul acesta judecate astfel cu VAR.
La Llorente e absurd ca l-a chemat, gol clar regulamentar si trebuia chemat doar la eroare clara. Eroarea clara a fost chemarea centralului:)
”Se ține cont de poziția jucătorului în momentul în care mingea e pasată. Discuția este că mingea este deviată și în regulament spune că dacă un jucător este în poziție de ofsaid, dacă mingea e atinsă de un coechipier este ofsaid.
Decizia corectă este ofsaid. Ofsaidul se ia în momentul în care un coechipier atinge sau joacă mingea, chiar dacă mingea este trimisă inițial de un adversar”, a spus Ion Crăciunescu
Da, am vazut si eu acum un citat din regulament. Nu inteleg însă de ce am vazut faze judecate diferit. Mea culpa!
Sezonul viitor…
Unde e Ramos cand ai nevoie de el? Valverde, lasa dracului antrenamentele alea penibile si cheama-l pe Ramos sa-i arate lui Pique sau Vidal cum se rupe o mana si cum se sparge capul, am fi calificati asa, s-asa Sergio si-a luat de unul singur si nesilit de nimeni pauza pana in toamna!
Discutie Poch -Levy.
Poch: la vara ne trebuie doi mijlocasi si un fundas dreapta si trebuie tinuti Toby si Eriksen. Minimum.
Levy: cum asa? pai dupa ce am vazut in seara asta avem ce ne trebuie, se mai accidenteaza unul, no problem, il avem pe Llorente. De fapt ma gandeam sa-l vand pe Kane, vad ca ne descurcam mai bine fara el.
Manchester United squad verdict: who should stay and who should go?
https://www.theguardian.com/football/2019/apr/17/manchester-united-squad-verdict-who-should-stay-and-who-should-go-ole-gunnar-solskjaer?CMP=Share_AndroidApp_Copy_to_clipboard
Care ar mai fi GO?
City joaca cu titularii sau ii odihneste pentru campionat?
Fotbal pe plaja:)))))
7-3 City
Suntem praf in aparare
Spurs se califica si ia de la 3 in sus 🙂
Poate in calificari:))))).
N-am vazut in viata mea atatea greseli in lant si de-o parte si de cealalta.
Oricum, nu ma deranjeaza ce vad!
La omul sarac…dupa ce ca nu aveam jucatori acum l-am pierdut si pe Sissoko. Jocul e acum si mai dezechilibrat nu am inteles de ce a fost retras Dele, practic acum nu mai avem nici mijloc iar Llorente e inutil in fata.
Exista si varianta Davies dar la fel, nu vad cine ar iesi, poate Llorente:)))
Elimnata?
Nu mai inteleg pe baza a ce se foloseste VAR in Liga: aseara l-a chemat pe arbitru la golul lui Juve, acum l-a chemat la golul 3 al lui Spurs. Unde era in cele 2 cazuri eroarea clara, ma depășește total. Dimpotriva, clar regulamentare ambele.
Ceakir merita linșat pentru mizeriile pe care le-a facut!
Greseala de arbitraj la golul anulat, imi pare rau sa o spun. Atingerea lui Silva nu pare a fi din categorie voluntara astfel încât nu poate fi considerată pasa. Am vazut multe decizii in sensul acesta luate cu VAR.
Nu a facut nicio greseala relevanta, lol. E una singură, cea a arbitrului de la VAR la golul anulat la sfarsit.
Am preconizat semifinala asta pentru Spurs cu luni bune in urma, am comentariul, trebuie sa-l caut.
Asa e cand iesi din cea mai grea grupa a editiei, n-ar fi rea deloc o finala Barça-Spurs!
I love VAR:)))))))
Pot să mor de ras? :))))
=)))))))
Da:)))
Eu sunt serios, sincer:)))
Era normal sa se duca sa revada si el faza. Nu ai cum sa faci asa ceva decat daca esti rau intentionat.
COYS
33 de minute în urmă
Cum am zis, fotbalul te pedepseste daca nu cumperi jucatori, sa ai doua ferestre de transfer fara ca macar sa inlocuiesti jucatorii vanduti e criminal. Cu record breaking profit…cel mai oribil mod cu putinta in care poti managerui un club.
P-asta il salvez=))))))
Vaaaar, i looove u, i haaate u.
Nu-i normal sa treci prin atatea stari in asa putin timp!
Nu am timp acum dar ar trebui să caut niste comentarii de-ale tale despre VAR din optimi. Prietenii stiu de ce:)
Nu, protocolul la offside nu ii permite.
LE: la offside decizia o ia asistentul VAR. De acord ca in asemenea cazuri e o regula proasta dar asa e regula, nu a fost nimic intenționat.
https://uploads.disquscdn.com/images/7fdfbfdc3f8370f0a4cdc124f8361ee7120e3a2ccf2a6eb0dfd7a6d42dd7eccc.jpg
Un Spurs in pioneze, cand noi mai aveam putin si-l bagam pe Gazzaniga ca jucator de camp ei veneau cu Sane si alte world class rezerve:)
Tu ai vazut ce a facut Laporte in meciul asta? Ce poti sa mai faci cand un imbecil ca asta face cadou adversarului 3 goluri?!
E cea mai eroică calificare din sferturi. As zice la concurenta cu United vs PSG. Sferturile astea au adus 2 Cenusarese, voi si Ajax. Uite-asa se scrie istoria palpitantă a fotbalului.
Hmm, sa nu dai o căruță de bani pe el?
Nu e bine ptr sanatate, inca niste fire de par albe, dar nu ma plang:)))
Absolut incredibila performanta si da, de aia nu sunt manager la Spurs ca n-am vazut ce ar putea aduce Llorente in joc:)
Pep nu mai exista azi dacă exista VAR la marele meci cu Chelsea.
Iar eu am zis intr-un comentariu mai devreme ca Spurs se califica si ia de la 3 in sus, cand era 1-2.
Ma bucur ca cei 2 trisori ai FFP sunt out. Oricine castiga Liga, va fi ceva deosebit, sunt 4 povesti frumoase. Aproape că imi trece supărarea de ieri. Sau nu …
Sau poate ca da, ar fi eliminat pe Inter in anul următor.
Mi-ai furat vorbele:))))
Nu stii ca despre Juve se zice ca sunt hoți? 🙂 probabil si fanii 🙂
Meciul cu Chelsea a fost breakout-ul sau. De acolo a luat-o la vale cu trofeele și din inerție s-a tot dus, plus o generație de excepție a barcei.
Nici CL-ul lui Inter cu Mourinho si cota lui Mou era unde ar fi trebuit sa fie.
Mooor=)))) buna asta rau.
Asa poti zice despre oricine orice. Faptele sunt ca arbitrii au gresit si pentru Barca, si pentru Inter.
Sau Zidane, ca sa-ti dau “un dos de palma”.
Daca si cu parca…
O sa ma puna Romi sa scriu un articol intreg si f pozitiv despre VAR ca pedeapsa:)))
Eh, cum ar fi sunat o semifinala cu Spurs acum?
Si niciun club nu ar fi câștigat UCL 2 ani la rand. Ce sa mai zicem de 3 ani?
Nu am meritat sa fim acolo, sunt niște olandezi tineri mai merituoși.
Sondaj, Barça sau Liverpool? Pe cine vedeti jucand finala?
Tin cu Barca, votez Pool.
Racnind din toate puterile
G R A – M A – T I C A ! ! !
Știu asta. Dar nici zidane și nici Mourinho nu sunt văzuți ca fiind zeii zeilor din poziția de manageri.
Pe de alta parte Ajax il are pe De Ligt, un adevarat pilon, la City s-ar fi descurcat de unul singur in aparare.
Credeam ca ai aflat si tu ce s-a intamplat.
Din cate stiu nu trebuie sa fie pasa voluntara, creeaza insa un avantaj clar prin jucatorul care e in offside.
Poate sunt biased dar nu vad cum punditii pe BT (well, Rio:) pot pune la indoiala golul lui Llorente, mie mi se pare clar cu soldul, da, dintr-un unghi (ala exact din spatele portii) pare hent, dar din lateral e absolut clar ca e soldul.
Pai oricum l-am pierdut si pe Son lameciul tur, e suspendat:)
Kane cand revine?
PSG: Eliminata in min 93 de VAR.
City: Elimnata in min 93 de VAR.
Happy now?
Pe Anfield va fi sangeros, dureros chiar, acolo se va juca meciul, pe Câmp Nou insa sunt la mana noastra!
Depinde de meciul de pe Anfield. Acolo vad un 3-0 dar si un 2-3.
După : trebuie spațiu. Punct la sfârșit de propoziție.
Acest comentariu va fi sters.
#grammarnazi
https://mobile.twitter.com/rafvdvaart/status/1118624588508934144/photo/1
Spurs-Ajax e un meci cu multe figuri familiare, plus ca la meciurile noastre intotdeauna exista un suport Ajax.
Acum insa realizez ca si la Liverpool cu Barcelona vor fi multe imbratisari:) s-ar putea chiar ca Suarez sa devina putin emotional si sa-si piarda acel “cnuting edge”, nu-l vad apeland la gesturi nesportive/simulari.
Două vorbe și despre celalalt meci de aseară, spre deosebire de neutri eu m-am uitat la Porto.
In primul rand, meciul a fost bun. Mai putina drama, dar primele 30 minute au fost crâncene, înainte de golul lui Mane chiar arătau o grafica cu 13-0 raportul șuturilor la poartă, deși sincer nu mi-a fost frica nici măcar atunci. Cauza a fost un pressing intens, chiar nesustenabil pot spune, o zi mai proasta pentru Wij dar și faptul ca Porto are câteva individualități care pot pune probleme oricui. Dar… defensiva imediata a fost la înălțime (Matip, VVD, Alison), chiar imperiala la unele faze. Iar apoi la prima faza periculoasa am marcat, golul a fost anulat pentru ofsaid dar VAR a întors decizia – a fost o bucurie anticlimactica, una din problemele VAR.
Pe urma lucrurile au devenit clare. Porto a jucat mai mult pentru onoare, la final chiar îmi părea rău de ei când am început sa le turnam goluri – ei obosiți și demotivati, noi cu Firmino de pe banca și relaxați.
De mult nu am mai privit cu atâta dezinteres o victorie clara într-un meci eliminator din CL.
Meciul cu Barcelona va fi foarte interesant. Șansele sunt egale, dacă Klopp îl face pe Valverde în tur cred ca anul asta luam CL. No offense COYS.
PS Pentru lupta la titlu as fi preferat sa fie 5-3. Va fi greu, noi pe doua fronturi, City dornici de răzbunare cu Spurs, ne bazam pe Ole, e singura speranța concretă.
Cand se folosesc cuvinte prescurtate se pune “.”. Asadar: “min.”.
Nu stiu daca toata Anglia va tine cu voi, da’ io de aici de la Bucuresti suporter Man U voi tine cu ei 🙂 Pentru ca treaba bine facuta e bine sa fie recompensata si pentru ca prea au castigat echipe din Spania in ultima vreme 😀
Eu as zice sa tineti un ochi la Ajax, ii vad acum printre favoriti la castigare, bazat pe joc si pe faptul ca au un mare plus in semi in fata unui Spurs cu multe probleme de lot.
Nu pare mare agitatie acolo. Cu noi au jucat 2 meciuri in 6 zile, cu meci de campionat intre, un singur titular menajat si nu s-a cunoscut deloc. Intensitatea in campionatul lor e jos tare.
Nu stiu bine. Era o teorie la un moment dat ca ar fi fost ceva disciplinar, apoi (cand a inceput sa prinda cateva minute pe ici pe colo) ca au fost ceva probleme fizice. Poate altcineva urmareste mai asiduu discutiile, eu atat am prins.
Ce se întâmplă cu Shaqiri? De ce nu mai joacă?
Ajax are și ea campionatul pe care nu-l poate neglija.
Nici Porto, dacă e să fim tranșanti.
Am zis no offense COYS pentru ca Ajax nu e reprezentat aici, nu pentru ca ar fi principala amenintare.
In orice meci se poate intampla orice, dar cred ca daca jucam finala vom fi favoriti – cel putin 60 % sanse, indiferent cu cine jucam.
Mea culpa inca o data pentru afirmatia cu golul valabil la sfarsit. Cu prilejul asta am aflat si eu o distinctie importanta in regulament la offside pe care sunt curios cati o stiu si care m-a facut sa gresesc din necunoastere.
Primul caz – aseara: toti ati vazut faza, probabil, cu atingerea lui Silva spre Aguero. Chiar daca nu e o pasa voluntara, regulementul zice ca orice atingere de minge a unui coechipier care trimite mingea spre un coleg aflat in pozitie de offside, se sanctioneaza.
Al doilea caz – de curand, la Steaua – Craiova (vezi faza aici, de la 3:53 – https://www.youtube.com/watch?v=fxksPrrcBLY). Un jucator de la Steaua trage la poarta, mingea e blocata de un fundas, sare intr-un coechipier care incearca sa se fereasca dar nu reuseste, ajunge la Man care era in offside in momentul sutului si care inscrie. Desi validat, golul nu e regulamentar pentru ca atingerile celor de la Craiova nu sunt „controlate”/„voluntare”.
Desi cele doua faze au in comun atingeri necontrolate, sunt judecate diferit: atingerea coechipierului atrage offside indiferent cum se produce, cea a fundasului exonereaza de offside doar daca e „controlata”/„voluntara”.
Sper ca am fost clar.
Poate n-am fost destul de explicit, au avut șansă pe piață pentru a întreține asemenea performanțe, nu-i văd să rămână la același nivel cu strategia asta sau să le pună probleme lui City/Pool la anul.
Bani seriosi? Raportat la cine? Sunt 13 in lume ca buget, sub jumatate din primele, mai ales cele doua powerhouse din Spania. Au cheltuit in medie 25 de milioane pe an pe transferuri net in ultimii 5 ani, ceva ce isi permit 20-30 de cluburi cel putin.
Sfert de Liga nu e la indemana oricui, dovada ca englezii au avut doar cateva prezente acolo ani la rand.
Pai cred ca se multumesc cu Trofeul celebru 🙂 si o prezenta in fazele eliminatorii in Liga. Nu stiu sa fi avut cineva de acolo pretentia sa se bata la titlu cu 0 lire cheltuite. Nu vad insa de ce nu ar reusi in continuare asta fara sa investeasca sute de milioane (doar cateva zeci in zonele vulnerabile), doar sa nu vanda jucatorii esentiali si sa isi pastreze antrenorul.
Nu stiu nici eu nimic de Shaqiri. Squad player, fara indoiala, dar dupa perioada buna cu goluri decisive (Burnley, United, etc) m-as fi asteptat sa il vad mai des. Daca e ceva disciplinar, atunci din vara nu il mai vedem.
Atleti bagă bani serioși și au un scouting fantastic la atacanți. Porto & Benfica se bat la titlu cu modelul ăsta, n-are cine să-i supere acolo, iar în Europa mai bifează un sfert, o semifinală și aia e.
Si eu am facut aceeasi greseala! Am verificat dupa golul anulat ieri pe Etyhad. Spre rusinea mea, am descoperit ca nu stapanesc in mod corect regula offside-ului.
OK
Clipa mult așteptată a sosit: Barca – Pool, ante-înainte-fore-pre-față
Eu ca fan Barcelona am urmărit echipa rivală în CL miercuri și am observat că madridul stă acasă hăhăăăăăă…
așa că m-am uitat la ceilalți rivali. Ce am văzut la Liverpool, dar doar sumar și cu un ochi de școală neprofesională:
Minusuri
– Apărare permisivă, dar nu la ultima minge. Oricum, pool te lasă să ajungi la 20 de metri de poartă. De-acolo devine greu pentru că sunt foarte aglomerați. Nu și greu pentru un pitic anume, aș spune.
– Atac la mica ciupeală, pe inteligența jucătorilor (nu spun că asta nu poate fi o opțiune intrinsecă a antrenorului), dar nu și cine știe ce control al benzilor sau al centrului.
– Portar vulnerabil la degajări și în general în conducerea mingii
– Lot firav!
– Mijlocașii la recuperare, linia a doua, chiar asta par incapabili să facă, să obțină tempo-ul jocului și să îl dicteze prin întreruperi/viteză/construcție
Plusuri
+ Linia de 1 și 3, că noi așa le ziceam la țară la constanța, adică fundașii și mijlocașii ofensivi, sunt foarte solizi pe recuperarea mingii și se urcă pe tine la propriu. Echipa zici că e formată în spate dintr-o sumă indefinită de Desaillyi si Thurami. Linia de ofensivi știe ce să facă cu ea. Fundașii nu prea știu (firesc).
+ Atacanți foarte talentați! Nu neapărat constanți in joc, dar foarte talentați
+ Salah
Barcelona:
+ + Messi. Nu vrei să umble liniștit la 20 de m de poarta ta.
+ Automatisme (inc portarul)
+ Suarez e singurul atacant din lume care poate duce în pădure fără voia lui un fundaș cât VD
+ Alba: fundașul cu mai multe assisturi decât cel mai scump winger din lume.
– Busi – imprecizii la pasă care dau peste cap tot sistemul (sistemul nu permite să greșești dacă nu te afli în locul destinat permiteriigreșelii)
– Sergi Roberto – fundasul dreapta al nostru foarte, foarte slab tehnic și incorect echipat pentru postul de fundaș, nu mai strălucește din păcate nici ca mijlocaș.
– VV jocul umil, la așteptare și schimbările defensive îi pot aduce karma negativă de pe anglofil.ro
Acum că am făcut analiza ambelor echipe, cred sincer că nu suntem de oprit de către Liverpool sezonul ăsta. Echipa lor e încă neformată, neautomatizată complet, în timp ce a noastră în zilele bune merge bine, în zilele rele merge Messi. Cu voia lui mniezo, vom lua bătaie cel mai probabil pe Anfield la un scor demn, un 1-2, poate 2-3 și îi tupănim acasă cel puțin la fel ca pe manutd, la 3 goluri+.
De ce mi-e frică am scăpat: Neymar, Martial, Pogba, în ordinea asta. De-acum, slavă domnului că jucăm tur-retur semis și ne-a rămas și eventual finala cu spurs, probabil făriKane. Aș vrea un 6 trofee pe sezon și de la VV, măcar să îl dăm afară în glorie!
Circula azi pe net o poza cu ultimul transfer al lui Spurs. Pentru ca nu e adevarat ca nu ar fi transferat. Numele achiziției: un fundaș numit VAR :))